Χειμωνιάτικο τοπίο………. Μέσα απο το ψιθυριστό μονοπατι, βλέπουμε τα δέντρα τον χειμώνα, ακούμε τους ήχους του πάρκου, μυρίζουμε τα αρώματα της φύσης. Τέλος ολοι μαζί αναπαραστήσαμε εναν χοντρό κορμό δέντρου με τα κλαδιά του.