Η ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΜΑΣ
Με μεγάλη χαρά, συγκίνηση και ενθουσιασμό πραγματοποιήθηκε η καλοκαιρινή γιορτή του Νηπιαγωγείου μας, σηματοδοτώντας με τον πιο όμορφο τρόπο το τέλος μιας δημιουργικής και γεμάτης εμπειρίες σχολικής χρονιάς.
Οι μικροί μας μαθητές ερμήνευσαν το συγκινητικό τραγούδι «Όπου υπάρχει αγάπη», τραγουδώντας και αποδίδοντάς το ταυτόχρονα στη νοηματική γλώσσα, μεταφέροντας σε όλους μας το μήνυμα της φιλίας, της αποδοχής, της αγάπης και της συμπερίληψης.
Τη γιορτή μας ομόρφυναν το CIRCO CAMINO και ο Μάρκος Καραμίτρος, παρουσιάζοντας ένα ξεχωριστό πρόγραμμα γεμάτο κέφι, γέλιο και ακροβατικά, χαρίζοντας μοναδικές στιγμές σε μικρούς και μεγάλους.
Στη συνέχεια ακολούθησαν διασκεδαστικά και ποικίλα παιχνίδια. Μικροί και μεγάλοι έγιναν μια μεγάλη παρέα, έπαιξαν, συνεργάστηκαν, διασκέδασαν και μοιράστηκαν όμορφες στιγμές γέλιου και χαράς, δημιουργώντας μια ατμόσφαιρα γιορτής και ξεγνοιασιάς.
Ήταν μια υπέροχη γιορτή, γεμάτη χαμόγελα, συγκίνηση και αγάπη, που αποτέλεσε το ιδανικό κλείσιμο της σχολικής χρονιάς και μας γέμισε αναμνήσεις που θα μείνουν χαραγμένες στη μνήμη όλων μας.
Ευχαριστίες :
Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμότερες ευχαριστίες μας:
• στο 15ο Δημοτικό Σχολείο και στη Διευθύντριά του κ. Αθηνά Κριτσωτάκη, για την παραχώρηση του χώρου και την άψογη συνεργασία,
• στην Ελληνική Ομάδα Διάσωσης για την πολύτιμη παρουσία και συνεισφορά της,
• στον Σύλλογο Γονέων για την οικονομική κάλυψη της εκδήλωσης και τη συνεχή στήριξή του,
• καθώς και στους χορηγούς του μπουφέ της εκδήλωσης:
την κ. Μηλαθιανάκη Ευριδίκη, μητέρα της Σοφίας και της Νικολέτας,
την κ. Μηναδάκη Στέλλα, μητέρα του Φίλιππου,
τον κ. Συλιγνάκη Παναγιώτη, πατέρα του Μάνου.
Σας ευχαριστούμε θερμά για την αγάπη και τη στήριξη.