Την Τετάρτη 20 Μαΐου γιορτάσαμε την Παγκόσμια Ημέρα της Μέλισσας!
Είχαμε τη χαρά να μας επισκεφθεί ο μελισσοκόμος κ. Σταύρος Δημητράκης, μπαμπάς του μαθητή μας Νικήτα, και να μας ταξιδέψει στον θαυμαστό κόσμο της μέλισσας.
Με ιδιαίτερο ζήλο μας παρουσίασε τη διαδικασία δημιουργίας του μελιού και μας εξήγησε πώς λειτουργεί η κοινωνία των μελισσών, όπου κάθε μέλισσα έχει το δικό της σημαντικό ρόλο μέσα στην κυψέλη.
Ακόμη, μας έφερε και μια κυψέλη, την οποία τα παιδιά είχαν την χαρά να ζωγραφίσουν με μεγάλο ενθουσιασμό!!
Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με την εμπειρία και έμαθαν πόσο σημαντικές είναι οι μέλισσες για τη ζωή και το περιβάλλον μας, καθώς δεν μας χαρίζουν μόνο μέλι, αλλά είναι και οι μικροί ήρωες της φύσης, που βοηθούν τα λουλούδια να ανθίζουν και τη ζωή να συνεχίζεται.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.