Η ομάδα “Α.Τ.Α.Χ.Τ.Ο.Ι” επισκέφτηκε το σχολείο μας
Εκπρόσωποι της εθελοντικής ομάδας “Α.Τ.Α.Χ.Τ.Ο.Ι”, ( επισκέφτηκαν σήμερα το νηπιαγωγείο μας και μας μίλησαν για το έργο και τις δράσεις τους. Μας εξήγησαν τη σπουδαιότητα να μαζεύουμε τα πλαστικά καπάκια των μπουκαλιών του νερού, όπου πέρα από την οικολογική συνείδηση που καλλιεργούμε, βοηθάμε να δημιουργηθούν και να ανακαινιστούν δωμάτια μικρών παιδιών, να υποστηριχθούν άτομα με κινητικές δυσκολίες και να καλυφθούν ανάγκες ευπαθών ομάδων της κοινωνίας μας.
Παίξαμε μαζί τους παιχνίδια με τα καπάκια και υποσχεθήκαμε να συλλέξουμε κι εμείς όσα περισσότερα καπάκια μπορούμε, για να συνδράμουμε κι εμείς από την πλευρά μας, στην τόσο όμορφη πρωτοβουλία της ομάδας τους!















