ΤΙΤΛΟΣ: ” Είμαι μοναδικός…..είμαι ξεχωριστός!!!”
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: 2 τμήματα
ΚΥΡΙΟ ΘΕΜΑ-ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
- Είμαι εγώ..είμαι μοναδικός
- Εγώ και εσύ μαί μπορούμε καλύτερα
- Μπορώ να καταλάβω
- Μαζί μεγαλώνουμε καλύτερα
Σκοπός:
Να ανακαλύψουν οι μαθητές την μοναδικότητά τους, να καλλιεργήσουν την αυτοεκτίμηση και να μάθουν να αποδέχονται και να σέβονται τις διαφορές των άλλων.
Παιδαγωγικοί στόχοι:
- Να αναπτύξουν ικανότητες αυτογνωσίας και δεξιότητες ενσυναίσθησης
- να κατανοήσουν ότι είμαστε διαφορετικοί αλλά μοναδικοί
- Να αναπτύξουν μεταξύ τους σχέσεις εμπιστοσύνης και συνεργασίας\
Μεθοδολογία υλοποίησης:
- Καταιγισμός ιδεών
- Ομαδοσυνεργατική μέθοδος
- Διαθεματική προσέγγιση
- Βιωμτική μάθηση
- Διερευνητική μάθηση
- Παιγνιώδης μάθηση
Διάρκεια: Ιανουάριος-Απρίλιος 2025
Πεδία σύνδεσης με τα προγράμματα σπουδών:
Παιδί και Επικοινωνία
Παιδί, Εαυτός και Κοινωνία
Παιδί και Θετικές Επιστήμες
Παιδί, Σώμα, Δημιουργία και Έκφραση
Δραστηριότητες:
- Ποιος είμαι εγώ; Δημιουργία “αυτοπορτρέτου” με λέξεις ή ζωγραφιές για το πως βλέπουν τον εαυτό τους
- Το δέντρο της μοναδικότητάς μου:
Χαρακτηριστικά που αγαπούν τον εαυτό τους τα παιδιά
- Το κουτί των θετικών λέξεων:
Τα παιδιά λένε θετικά χαρακτηριστικά για τους συμμαθητές τους, τα γράφουν και τα βάζουν σε ένα καλάθι.
- Δημιουργία αφίσας με τίτλο: ” Όλοι διαφορετικοί…όλοι υπέροχοι”
Αξιολόγηση:Αναστοχασμός-Συζήτηση στην παρεούλα για όσα έμαθαν και πως ένιωσαν