Άνοιξη-Πρόγραμμα ΕΑΕ-Εξατομικευμένο Πρόγραμμα Παράλληλης Στήριξης

Στο εξατομικευμένο πρόγραμμα της παράλληλης στήριξης ασχοληθήκαμε με την άνοιξη και τα χελιδονάκια. Ασχοληθήκαμε με τις συλλαβούλες του -μ και του -χ  με αφορμή το χελιδονάκι και τον Μάρτη, τον τρελό και τον αντάρτη!!!! Στόχος των  δραστηριοτήτων ήταν : η φωνημική διάκριση, φωνολογική άσκηση με τα φωνήεντα μαζί , όπως -μα,-μη,-μω,-μο,-μυ,-μι,-με και -χι,-χο,-χω,-χα,-χυ,-χη,-χε. Στην συνέχεια ασχοληθήκαμε με το λουλούδι της άνοιξης και τα πέταλά του. Μαθηματική άσκηση-αντίληψη ποσοτήτων και αριθμών (αναλογική μορφή αριθμού με βούλες και αριθμού μαθηματικού).  Έπειτα, με την πεταλούδα της άνοιξης κάναμε προμαθηματικές έννοιες από το 1 έως το 7 (αναλογική μορφή-αντίληψη ποσοτήτων και αριθμών), Οπτικοκινητικός συντονισμός: συνδυασμός πομ-πον με μανταλάκι και το αντίστοιχο χρώμα κόκκινο – 1 κόκκινο πομ-πον, κ.ο.κ, εξάσκηση τριποδικής λαβής με το μανταλάκι-εξάσκηση λεπτής κινητικότητας.

 

του μ 2 πρόσθεση προμαθηματικές εννοιες censored κινητικότητα οπτικοκινητικός συντονισμός censored συντονισμός εύρεση λέξης κατάτμηση συντονισμός 2 κινητικότητα οπτικοκινητικός συντονισμός εξάσκηση Μ του χ του χ φωνολογικές ασκήσεις πρόσθεση προμαθηματικές εννοιες του μ IMG 20230306 110235 resized 20230310 101947604