
Αυτήν την εβδομάδα στο νηπιαγωγείο μας εξερευνηθήκαμε στην θεματική των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς. Στο εξατομικευμένο πρόγραμμα παράλληλης στήριξης (ΕΑΕ) παρουσιάστηκε μέσω αλληλεπίδρασης του Η/Υ τα μέσα μεταφοράς σήμερα και την κατηγοριοποίησή τους σε μέσα της στεριάς, της θάλασσας και μέσα του αέρα (Δραστηριότητα 1η: Αλληλεπίδραση με τις Νέες Τεχνολογίες- Στόχοι: Ανάπτυξη Προφορικού λόγου και ενίσχυση λεκτικής επικοινωνίας με την βοήθεια καρτελών ως εποπτικού μέσου, δημιουργία προτάσεων σχετικές με την θεματική μας. Στη συνέχεια ακολούθησε η κατηγοριοποίηση των μέσων μεταφοράς και τον διαχωρισμό των καρτελών σε μέσα του αέρα, της θάλασσας και της στεριάς. Στόχοι: Παρατηρητικότητα, Κατηγοριοποίηση, Οπτικο-κινητικός συντονισμός, Συγκέντρωση. Τέλος, με την βοήθεια ανακυκλώσιμων υλικών :όπως ρολό χαρτί υγείας και κεσεδάκι από γιαούρτι παιδικό δημιουργήσαμε ένα τρενάκι ως μέσο μεταφοράς (Στόχοι δραστηριότητας: Βελτίωση λεπτής κινητικότητας, παρατηρητικότητα, χρήση ανακυκλώσιμων υλικών).
Το εκπαιδευτικό βίντεο “ο Λάκης μας μαθαίνει τα Μεταφορικά Μέσα” χρησιμοποιήθηκε στο Εξατομικευμένο μας Πρόγραμμα (ΕΑΕ)(σύνδεση Εξατομικευμένου και Γενικού προγράμματος) όσο και στην γενική μας τάξη από την νηπιαγωγό του τμήματός μας, τμήμα Α1, για να κατανοήσουν οι μικροί μας μαθητές την έννοια των μεταφορικών μέσων (Παιδί και Νέες Τεχνολογίες-Η/Υ, αλληλεπίδραση ομάδας-ανάπτυξη προφορικού λόγου).









