Αγαπητοί γονείς,
Σας ενημερώνουμε ότι ο Σύλλογος Διδασκόντων του 6ου Νηπιαγωγείου Ορεστιάδας αποφάσισε ομόφωνα τη συμμετοχή του σχολείου μας στην εφαρμογή των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων κατά το σχολικό έτος 2024-2025!Ο κεντρικός στόχος του Σχεδίου Δράσης μας είναι η εξοικείωση των νηπίων με τις βασικές δεξιότητες του 21ου αιώνα (μάθησης, αλφαβητισμού και ζωής)
🗓️ Σχεδιασμός και Υλοποίηση
- Θεματικοί Κύκλοι: Θα υλοποιηθούν δράσεις και από τους 4 θεματικούς κύκλους.
- Διάρκεια: Η διάρκεια του κάθε θεματικού κύκλου έχει οριστεί σε 7 εβδομάδες (περίπου 2 μήνες).
- Συντονίστρια: Συντονίστρια του προγράμματος έχει οριστεί η εκπαιδευτικός Λυμπερίδου Ελένη.
- Συνεργασία: Στο πρόγραμμα συμμετέχουν συνολικά 3 εκπαιδευτικοί του Νηπιαγωγείου , οι οποίοι θα συνεργάζονται και θα αποφασίζουν από κοινού τις δράσεις , με προσαρμογή στις ανάγκες, τα ενδιαφέροντα και τις κλίσεις των νηπίων.
💡 Οι Θεματικοί Κύκλοι μας
Το Ετήσιο Σχέδιο Δράσης του Σχολείου μας περιλαμβάνει τις ακόλουθες θεματικές ενότητες:
| Θεματικός Κύκλος | Υποθεματική/Θέμα | Βασικοί Στόχοι (Ενδεικτικά) | Περίοδος Υλοποίησης |
|
1ος: Ζω καλύτερα – Ευ Ζην [σελ: 35] |
Γνωρίζω το σώμα μου – Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση [σελ: 36], Θέμα: «Παίζω, μεγαλώνω τον εαυτό μου διαμορφώνω» [σελ: 37] | Ανάπτυξη κριτικής σκέψης, Ψηφιακές δεξιότητες, Δεξιότητες κοινωνικής ζωής [σελ: 40, 41, 42] | Οκτώβριος – Νοέμβριος [σελ: 44] |
|
2ος: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και ευθύνη [σελ: 45] |
Ανθρώπινα δικαιώματα [cite: 46], Θέμα: «Το Δεντρόσπιτο με τα Ζωάκια των Δικαιωμάτων» [σελ: 47] | Δεξιότητες κοινωνικής ζωής (συνεργασία, αλληλοσεβασμός), Κοινωνική ενσυναίσθηση, Κριτική σκέψη [σελ: 50, 51, 52] | Δεκέμβριος – Ιανουάριος [σελ: 54] |
|
3ος: Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία [σελ: 55, 56] |
Ρομποτική, STEM/STEAM, Νέες Τεχνολογίες, Γνωρίζω τα επαγγέλματα [cite: 57], Θέμα: «Μικροί Μετεωρολόγοι» [σελ: 58] | Προσαρμοστικότητα, Στρατηγική σκέψη, Επίλυση προβλημάτων, Ψηφιακός γραμματισμός [σελ: 61, 62, 63] | Φεβρουάριος – Μάρτιος [σελ: 64] |
|
4ος: Φροντίζω το περιβάλλον [σελ: 65] |
Οικολογία – Παγκόσμια και Τοπική Φυσική Κληρονομιά [σελ: 67], Θέμα: «Οι σκύλοι έχουν δικαιώματα, συναισθήματα και φωνή!» [cite: 68] | Αυτομέριμνα, Ενσυναίσθηση και ευαισθησία, Δεξιότητες διαμεσολάβησης και συνεργασίας [σελ: 71, 73] | Απρίλιος – Μάιος [σελ: 74] |
🌐 Διάχυση Αποτελεσμάτων
Η διάχυση των επιμέρους και συνολικών αποτελεσμάτων θα γίνεται κυρίως μέσω της ιστοσελίδας μας.
Η πρότερη εμπειρία των εκπαιδευτικών μας σε ευρωπαϊκά προγράμματα (Esero) και η επαρκής υλικοτεχνική υποδομή αποτελούν βασικά πλεονεκτήματα που θα συμβάλουν στην καλύτερη εφαρμογή του προγράμματος.
Ευχόμαστε μια δημιουργική και επιτυχημένη χρονιά γεμάτη δεξιότητες!
