🚀 Ενημέρωση: Εργαστήρια Δεξιοτήτων στο 6ο Νηπιαγωγείο Ορεστιάδας 2024-2025!

 


Αγαπητοί γονείς,

Σας ενημερώνουμε ότι ο Σύλλογος Διδασκόντων του 6ου Νηπιαγωγείου Ορεστιάδας αποφάσισε ομόφωνα τη συμμετοχή του σχολείου μας στην εφαρμογή των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων κατά το σχολικό έτος 2024-2025!Ο κεντρικός στόχος του Σχεδίου Δράσης μας είναι η εξοικείωση των νηπίων με τις βασικές δεξιότητες του 21ου αιώνα (μάθησης, αλφαβητισμού και ζωής)

🗓️ Σχεδιασμός και Υλοποίηση

  • Θεματικοί Κύκλοι: Θα υλοποιηθούν δράσεις και από τους 4 θεματικούς κύκλους.
  • Διάρκεια: Η διάρκεια του κάθε θεματικού κύκλου έχει οριστεί σε 7 εβδομάδες (περίπου 2 μήνες).
  • Συντονίστρια: Συντονίστρια του προγράμματος έχει οριστεί η εκπαιδευτικός Λυμπερίδου Ελένη.
  • Συνεργασία: Στο πρόγραμμα συμμετέχουν συνολικά 3 εκπαιδευτικοί του Νηπιαγωγείου , οι οποίοι θα συνεργάζονται και θα αποφασίζουν από κοινού τις δράσεις , με προσαρμογή στις ανάγκες, τα ενδιαφέροντα και τις κλίσεις των νηπίων.

💡 Οι Θεματικοί Κύκλοι μας

 

Το Ετήσιο Σχέδιο Δράσης του Σχολείου μας περιλαμβάνει τις ακόλουθες θεματικές ενότητες:

Θεματικός Κύκλος Υποθεματική/Θέμα Βασικοί Στόχοι (Ενδεικτικά) Περίοδος Υλοποίησης
 

1ος: Ζω καλύτερα – Ευ Ζην [σελ: 35]

Γνωρίζω το σώμα μου – Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση [σελ: 36], Θέμα: «Παίζω, μεγαλώνω τον εαυτό μου διαμορφώνω» [σελ: 37] Ανάπτυξη κριτικής σκέψης, Ψηφιακές δεξιότητες, Δεξιότητες κοινωνικής ζωής [σελ: 40, 41, 42] Οκτώβριος – Νοέμβριος [σελ: 44]
 

2ος: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και ευθύνη [σελ: 45]

Ανθρώπινα δικαιώματα [cite: 46], Θέμα: «Το Δεντρόσπιτο με τα Ζωάκια των Δικαιωμάτων» [σελ: 47] Δεξιότητες κοινωνικής ζωής (συνεργασία, αλληλοσεβασμός), Κοινωνική ενσυναίσθηση, Κριτική σκέψη [σελ: 50, 51, 52] Δεκέμβριος – Ιανουάριος [σελ: 54]
 

3ος: Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία [σελ: 55, 56]

Ρομποτική, STEM/STEAM, Νέες Τεχνολογίες, Γνωρίζω τα επαγγέλματα [cite: 57], Θέμα: «Μικροί Μετεωρολόγοι» [σελ: 58] Προσαρμοστικότητα, Στρατηγική σκέψη, Επίλυση προβλημάτων, Ψηφιακός γραμματισμός [σελ: 61, 62, 63] Φεβρουάριος – Μάρτιος [σελ: 64]
 

4ος: Φροντίζω το περιβάλλον [σελ: 65]

Οικολογία – Παγκόσμια και Τοπική Φυσική Κληρονομιά [σελ: 67], Θέμα: «Οι σκύλοι έχουν δικαιώματα, συναισθήματα και φωνή!» [cite: 68] Αυτομέριμνα, Ενσυναίσθηση και ευαισθησία, Δεξιότητες διαμεσολάβησης και συνεργασίας [σελ: 71, 73] Απρίλιος – Μάιος [σελ: 74]

 

🌐 Διάχυση Αποτελεσμάτων

 

Η διάχυση των επιμέρους και συνολικών αποτελεσμάτων θα γίνεται κυρίως μέσω της ιστοσελίδας μας.

Η πρότερη εμπειρία των εκπαιδευτικών μας σε ευρωπαϊκά προγράμματα (Esero) και η επαρκής υλικοτεχνική υποδομή  αποτελούν βασικά πλεονεκτήματα που θα συμβάλουν στην καλύτερη εφαρμογή του προγράμματος.

Ευχόμαστε μια δημιουργική και επιτυχημένη χρονιά γεμάτη δεξιότητες!


 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *