3 Δεκεμβρίου – Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία
Με αφορμή την 3η Δεκεμβρίου, που είναι η Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, παρουσιάσαμε στην τάξη μας την ιστορία “Η Αργυρώ γελάει..” και δημιουργήσαμε μία ομαδική εργασία, στην οποία προβάλαμε τις δυνατότητες, που έχουν οι άνθρωποι, συμπεριλαμβανομένων των ατόμων με αναπηρία. Συνδυάσαμε και το σχέδιο δράσης μας για τη φετινή χρονιά που αφορά την “Ομαλή μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό”, και με την καθοδήγηση του υπεύθυνου εκπαιδευτικού φυσικής αγωγής του 3ου Δημοτικού Σχολείου Μεγάρων, οι μαθητές του νηπιαγωγείου μας συνεργάστηκαν και έπαιξαν μαζί με τους μαθητές του δημοτικού το παραολυμπιακό άθλημα μπότσια, καλλιεργώντας μέσα από αυτή την δραστηριότητα την ενσυναίσθησή τους απέναντι στα άτομα με αναπηρία




