Παίζοντας με τους αριθμούς
Ετοιμαζόμαστε για το δημοτικό σχολείο!
Στα πλαίσια του προγράμματος της μετάβασης στο δημοτικό σχολείο επισκεφθηκαμε το 5ο πειραματικό Δημοτικό σχολείο της γειτονιάς μας
Προηγήθηκε μια σχετική συζήτηση και προετοιμασία και τα παιδιά είχαν αρκετές απορίες να λύσουν…..
Εκεί μας περίμεναν η κ. Νίκη και τα παιδιά της πρώτης δημοτικού -καποιοι μάλιστα ήταν παλιοί συμμαθητές μας – καθώς και η διευθύντρια του σχολείου και μας ξενάγησαν στους χώρους του σχολείου…
Γνωριστήκαμε παίζοντας στην αυλή
Ακουσαμε ένα πολύ ωραίο παραμύθι και ζωγραφισαμε όλοι μαζί ο,τί μας άρεσε



Περάσαμε πολύ ωραία και φύγαμε με τις καλύτερες εντυπώσεις.
Χαρίσαμε στους φίλους μας κάτι για να μας θυμούνται.
Και εμείς όμως επιστρέψαμε στο νηπιαγωγείο μας με μια έκπληξη
Μια βαλίτσα που θα μας βοηθήσει να γνωρίσουμε καλύτερα τί θα μάθουμε στο δημοτικό σχολείο καθώς και δύο παραμύθια για τη βιβλιοθήκη μας.
Καλώς μας ήρθες Άνοιξη!
ΧΡΙΣΤΌΣ ΑΝΕΣΤΗ
Επιστρέψαμε σήμερα στο νηπιαγωγείο μας και όλοι με χαρά ανυπομονούσαμε να μοιραστούμε με τους φίλους μας τα νέα μας πώς περάσαμε το Πάσχα.
Και παρατηρήσαμε ότι η αυλή μας άρχισε να αλλάζει καθώς η φύση γιορτάζει τον ερχομό της Άνοιξης.
Για να δούμε τί μας φέρνει…
Σ’, αγαπώ μαμα
Ο Βοριάς και ο Ήλιος, ποιος είναι ο πιο δυνατός;
Η ζωή της πεταλούδας









































































































