https://secure.smore.com/n/tca2z Ηλεκτρονικό περιοδικό του έργου etwinnig Arceology for Kinds
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
Αγαπητοί γονείς σας ενημερώνουμε ‘ότι
με απόφαση του Δημάρχου Καρδίτσας την Τετάρτη 11 και την Πέμπτη 12 Ιουνίου τα δημοτικά σχολεία και νηπιαγωγεία θα λειτουργήσουν μέχρι τις 11:30.
ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ, Η ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΡΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ: ΚΟΥΚΟΥΡΑΒΑ ΟΥΡΑΝΙΑ
Αναστολή λειτουργίας ολοήμερων Νηπιαγωγείων και Δημοτικών σχολείων
Αγαπητοί γονείς σας ενημερώνουμε.
ότι με απόφαση της Δημοτικής αρχής Καρδίτσας λόγω των υψηλών θερμοκρασιών που αναμένονται και με στόχο την προστασία της υγείας των μικρών μαθητών αναστέλλεται η λειτουργία των ολοήμερων Δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων για την Τρίτη 11 Ιουνίου.
Για τις επόμενες ημέρες ανάλογα με τα επικαιροποιημένα δελτία της ΕΜΥ θα υπάρξουν νεότερες ανακοινώσεις.
Με εκτίμηση,
Η ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΡΙΑ ΔΙΕΘΥΝΤΡΙΑ: ΚΟΥΚΟΥΡΆΒΑ ΟΥΡΑΝΙΑ
Απονομή διεθνή βραβείου
Πραγματοποιήθηκε στην ετήσια παιδαγωγική-διδακτική επίσκεψη στον Φιλόνεικο η απονομή του 1ο διεθνή βραβείου στον διαγωνισμό << Κύπρος -Ελλάδα- Ομογένεια, εκπαιδευτικές γέφυρες>>, από την σύμβουλο εκπαίδευσης, κ .Κωτσιοπούλου Δήμητρα. Μέσα από την σύμπραξη τριών σχολείων του 4ο Νηπιαγωγείου ,του 4ο Δημοτικού και του 6ο Νηπιαγωγείου Καρδίτσας, το σχολείο μας κέρδισε το 1ο διεθνές βραβείο στην κατηγορία Ιστοσελίδα με τίτλο << Κύπρος Ελλάδα Ομογένεια εκπαιδευτικές γέφυρες πενήντα χρόνια…καρτερούμεν>>.
παιδαγωγική- διδακτική επίσκεψη
Πραγματοποίηση έρευνας για τις φυσικές καταστροφές, στα πλαίσια μεταδιδακτορικής διατριβής
Στις 29/3/2024 πραγματοποιήθηκε στο νηπιαγωγείο μας η Α’ φάση έρευνας με τίτλο «Εντοπισμός, αξιολόγηση και διαχείριση από τα παιδιά πληροφοριών σε μια κατάσταση φυσικής ή τεχνολογικής καταστροφής. Μια εθνογραφική έρευνα στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση». Η έρευνα έχει εγκριθεί από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και διεξάγεται στο πλαίσιο της εκπόνησης μεταδιδακτορικής διατριβής του εκπαιδευτικού Αθανάσιου Τασιού (ΠΕ70).
Στόχος της έρευνας ήταν αρχικά να διερευνηθεί ο βαθμός ενημερότητας των παιδιών και των εκπαιδευτικών τους σε όρους και διαδικασίες καταστάσεων έκτακτης ανάγκης, ο ρόλος της πληροφορίας (από οποιαδήποτε πηγή) η οποία διακινείται στη διάρκεια μιας καταστροφής (φυσικής ή τεχνολογικής) και ο βαθμός επίδρασής της στην επιλογή ενός συγκεκριμένου τρόπου αντίδρασης.
H Β’ φάση της έρευνας πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας τη Δευτέρα 13/5/2024 με δράση Εφαρμοσμένου Κουκλοθέατρου από την κ. Μάγδαλινή Βίτσου, Νηπιαγωγός, Διδάκτορας Παιδαγωγικής του Θεάτρου και μέλος ΕΔΙΠ του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Μέσα από το διάλογο με τις κούκλες τα παιδιά εξέφρασαν τις απόψεις και τις εμπειρίες τους για θέματα φυσικών καταστροφών. Ταυτίστηκαν με τις κούκλες, εκφράστηκαν αυθόρμητα και ελεύθερα και διοχέτευσαν σ’ αυτές τις συναισθηματικές τους καταστάσεις.
Τα αποτελέσματα τα οποία θα προκύψουν μετά την ανάλυση των ερευνητικών δεδομένων θα αξιοποιηθούν για τη βελτίωση αδυναμιών που θα εντοπισθούν στη διαχείριση καταστάσεων φυσικών καταστροφών καθώς και στην ανάδειξη καλών πρακτικών.
MATHEMATICS IS EVERYWHERE -ΈΡΓΟ- ETWINNING
Ενημέρωση
Αγαπητοί γονείς σας ενημερώνουμε ότι την τρίτη 9-4-2024, η σχολική μας μονάδα θα παραμείνει κλειστή λόγω εκπαιδευτικού σεμιναρίου το οποίο διοργανώνει η Σύμβουλος Εκπαίδευσης Νηπιαγωγών ΠΕ Καρδίτσας σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Π.Ε. Καρδίτσας.
Δείτε την σχετική απόφαση εδώ: Επιμορφωτική συνάντηση 9 Απριλίου 2024
Παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου
Η συγγραφέας και νηπιαγωγός Σταυρίδου Χαρά επισκέφτηκε το σχολείο μας και μοιράστηκε μαζί μας τα στάδια δημιουργίας ενός βιβλίου- παραμυθιού. Οι μαθητές μας μαγευτήκαν από τις καταπληκτικές εικόνες και την ιστορία του παραμυθιού, χαιρέτησαν με ενθουσιασμό τον <<κολοκυθούλη>>, και ευχαρίστησαν την συγγραφέα για το δώρο- σελιδοδείκτη.