Ευχόμαστε σε όλους και όλες το 2025 να είναι μια χρονιά γεμάτη χαμόγελα, αγάπη και αισιοδοξία!!!

Ευχόμαστε σε όλους και όλες το 2025 να είναι μια χρονιά γεμάτη χαμόγελα, αγάπη και αισιοδοξία!!!


ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!
Γονείς και παιδιά δημιούργησαν και φέτος καταπληκτικές, μοναδικές Χριστουγεννιάτικες κατασκευές: Στεφάνια και Ημερολόγια.
Συγχαρητήρια σε όλους! Και του χρόνου!!!
Ονομάζομαι Αμαλία Πεταλά και φέτος θα είμαι η κυρία των Αγγλικών των παιδιών σας για 2 φορές την εβδομάδα, περίπου 45 λεπτά. Στα πλαίσια, λοιπόν, του προγράμματος “Εισαγωγή Αγγλικών στα Νηπιαγωγεία” (ΕΑΝ) θα ήθελα να σας ενημερώσω σχετικά και να τονίσω τα εξής σημεία:
Τα αγγλικά δεν αποτελούν ξεχωριστή οντότητα ή μάθημα αλλά εντάσσονται και ενσωματώνονται πλήρως στο πρόγραμμα του νηπιαγωγείου και τις θεματικές του ενότητες. Εστιάζουμε στον επικοινωνιακό χαρακτήρα της γλώσσας και σε μια ολιστική προσέγγιση της μάθησης μέσω παιδοκεντρικών δημιουργικών δραστηριοτήτων με διαθεματικό χαρακτήρα.
Έμφαση δίνεται μόνο στον προφορικό λόγο, τα παιδιά ακούν, μιμούνται και επαναλαμβάνουν μέσα από μαθητοκεντρικές και παιγνιώδεις δραστηριότητες που στόχο έχουν την ολιστική ανάπτυξή τους και φυσικά τη χαρά τους μέσα στην τάξη (π.χ. εκπαιδευτικά σενάρια, τραγούδια, οπτικό υλικό, κίνηση, ζωγραφική, παιχνίδια ρόλων κ.λπ.). Η προσέγγιση αφορά σε φυσική ομιλία χωρίς ανάλυση της γλώσσας.
Τα οφέλη του προγράμματος αφορούν τομείς όπως ο συναισθηματικός, κοινωνικό-πολιτισμικός, γνωστικός και γλωσσολογικός που όλοι συμβάλλουν στην ανάπτυξη των παιδιών. Ενισχύονται τα κίνητρά τους, αποκτούν θετική στάση στις άλλες γλώσσες, νιώθουν υπερηφάνεια για τα επιτεύγματά τους, αποκτούν μεγαλύτερη πολυγλωσσική και διαπολιτισμική ευαισθητοποίηση, καλλιεργείται η μνήμη τους, αναπτύσσεται το λεξιλόγιό τους κ.λπ. Εισάγουμε την ανάγκη για επικοινωνία σε μια άλλη γλώσσα δίνοντας στα παιδιά την ευκαιρία να αποκτήσουν γενικότερα μια παγκόσμια ταυτότητα.
Στόχος λοιπόν αποτελεί η έκθεση του παιδιού στη γλώσσα και όχι η επίσημη ή ρητή διδασκαλία της. Να τονίσω εδώ πως, σύμφωνα με σχετικές μελέτες, δεν υπάρχει περίπτωση σύγχυσης με τη μητρική γλώσσα καθώς τα παιδιά μπορούν ταυτόχρονα να εκτεθούν σε μεγάλο αριθμό γλωσσών χωρίς κανένα πρόβλημα.
Εσείς, ως γονείς, μπορείτε να δείξετε ενδιαφέρον για αυτή την καινούργια εμπειρία των παιδιών, να τα ενθαρρύνετε, να συμμετέχετε ως ‘μαθητές’ στην καινούργια τους γνώση και να ενισχύσετε το ενδιαφέρον τους για την ξένη γλώσσα.
Είμαι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε επικοινωνία.
Σας ευχαριστώ πολύ.
Με εκτίμηση,
Αμαλία Πεταλά
Καθηγήτρια Αγγλικής Φιλολογίας
Στολίσαμε και φέτος το Χριστουγεννιάτικο Δέντρο μας και φυσικά φωτογραφηθήκαμε μαζί του!
Καλές γιορτές σε όλους!
Επισκεφτήκαμε το Άλσος των ποιητών και παρατηρήσαμε τις αλλαγές που συμβαίνουν στη φύση το Φθινόπωρο!
Από τη φετεινή μας συμμετοχή στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού
Προγραμματιστική δραστηριότητα, χωρίς την αξιοποίηση επιδαπέδιου ρομπότ, στην οποία τα παιδιά καλούνται να χρωματίσουν το μονοπάτι που πρέπει ν’ακολουθήσει ο Κλόουν για να φτάσει στα μπαλόνια, βασιζόμενα σε δοσμένο κώδικα με βελάκια κατεύθυνσης.
Στη συνέχεια αποτύπωσαν το ίδιο σε ατομικό φύλλο εργασίας.
Δραστηριότητες που εισάγουν τους μαθητές/τριες στις βασικές έννοιες κωδικοποίησης και υπολογιστικής σκέψης .
1η Δραστηριότητα:Τα παιδιά γυρίζουν έναν από τους τροχούς των χρωμάτων. Ανάλογα με το χρώμα που θα τύχει ο μαθητής, αφού το ονομάσει, προγραμματίζει την μελισσούλα beebot να ακολουθήσει την διαδρομή που θα την οδηγήσει στο σωστό χρώμα.
2η Δραστηριότητα: Στην σελίδα https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/11287 Σύνθετου Προγραμματισμού Ρομπότ, του Φωτόδεντρου επιλέγουμε το επίπεδο δαπέδου χρώματα και χαρακτήρα μαθητή. O μαθητής/τρια δημιουργεί τον κώδικα με την διαδρομή που θα ακολουθήσει το ρομπότ για να φτάσει στο χρώμα που έχει επιλέξει.
Στις 6/11/2024 οι μαθητές/τριες θα παρακολουθήσουν θεατρική παράσταση με τίτλο: «Μα πως φτιάχνεται η φιλία»
Θα συμμετάσχουν επίσης σε Θεατρικό Εργαστήρι διάρκειας 60΄.
Η Δράση εντάσσεται στα “Εργαστήρια Δεξιοτήτων” και συγκεκριμένα στο πρόγραμμα με τίτλο: “Οι δυο φίλοι” (Θεματική ενότητα: Ζω καλύτερα- Ευ ζην Θέμα: Ψυχική και συναισθηματική υγεία-πρόληψη), που θα υλοποιηθεί στο Νηπιαγωγείο.
Διαβάστε το παρακάτω αρχείο για περισσότερες λεπτομέρειες.