«Το πολύτιμο Νερό»: STEAM/Εκπαιδευτική Ρομποτική
Με αξιοποίηση της πειραματικής μεθόδου [υποθέσεις – παρατηρήσεις – συμπεράσματα], καθώς και με τη τη βοήθεια της εκπαιδευτικής ρομποτικής, επιχειρείται τα νήπια να κατανοήσουν τον κύκλο του νερού!
(Δραστηριότητες που σχεδιάστηκαν από τις φοιτήτριες του Γ΄έτους του ΠΤΝ του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, Σταυρούλα Νιτσοπούλου και Νικολέτα και Νικολέτα Τάνα, στα πλαίσια της πρακτικής τους άσκησης και υλοποιήθηκαν στο 1ο Ολοήμερο Τμήμα του Νηπιαγωγείου.)
Πείραμα για την επιρροή της θερμοκρασίας στη διαλυτότητα:
Φτιάχνουμε τη βροχή μέσα σ’ ένα ποτήρι!!!
Κατασκευή: “Ο Κύκλος του Νερού σ’ ένα λουλούδι”