Εγγραφές σχολικού έτους 2025-2026

Μαρ 20255

                                       ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗκτίριο νηπιαγωγείου και απέξω παιδιά που χαίρονται κρατώντας τις τσάντες τους

«ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2025 – 2026»

Α. Λαμβάνοντας υπόψη την περ. α’ της παρ. 4 του άρθρου 6, του ΠΔ 79/2017 (Α΄ 109) όπως τροποποιήθηκε με
την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν. 4777/2021 (Α΄ 25) οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία γενικής
παιδείας, για το σχολικό έτος 2025-2026 θα πραγματοποιηθούν από 5 έως 24 Μαρτίου 2025.
Εγγραφές μετά την 24η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή
Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως τούτο ορίζεται στην παρ. 6 του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄109).
Σύμφωνα με το άρθρο 1 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/8-5-2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ, οι εγγραφές στα δημόσια
Νηπιαγωγεία γενικής παιδείας γίνονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov. gr) με
υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής. Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες
στο Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους και σύμφωνα με τα όρια
της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής
Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://proti-eggrafi.services.gov.gr.
Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2025-2026, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει τη
νόμιμη ηλικία εγγραφής, όπως αυτή ορίζεται στις σχετικές διατάξεις του άρθρου 34 του ν. 4704/2020 (Α΄ 133).
Σύμφωνα με αυτές, στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής
συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το
σχολικό έτος 2025-26, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το έτος 2021, και θα φοιτήσουν  στο Νηπιαγωγείο το σχολικό έτος 2025-2026 τα παιδιά που έχουν γεννηθεί τα έτη 2020 (νήπια) και 2021 (προνήπια). Τα  Νηπιαγωγεία υποχρεούνται να δεχτούν όλες τις αιτήσεις προνηπίων που έχουν γεννηθεί κατά τη διάρκεια του έτους 2021.

Β. Δικαιολογητικά εγγραφών:
α. Αίτηση εγγραφής
β. Αποδεικτικό στοιχείο, από το οποίο διαπιστώνεται η διεύθυνση κατοικίας του μαθητή.
(Ανάρτηση σε ψηφιακή μορφή εγγράφου, όπως λογαριασμού Δημοσίων Επιχειρήσεων
και Οργανισμών (Δ.Ε.Κ.Ο.), μισθωτηρίου συμβολαίου ή άλλου δημόσιου πρόσφατου εγγράφου από το οποίο να
προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας.)
Προσκομίζονται στο Νηπιαγωγείο:
α. Βιβλιάριο υγείας (εμβολίων) του μαθητή ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι
έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια.
β. Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή
(Α.Δ.Υ.Μ.)
γ. Στοιχεία άλλων τέκνων που φοιτούν στην ίδια σχολική μονάδα.
δ. Αίτηση εγγραφής για το ολοήμερο προαιρετικό τμήμα και την πρόωρη υποδοχή.
ε. Στην περίπτωση των μαθητών/-τριών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες,
οι γονείς/κηδεμόνες συνυποβάλλουν γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό
κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία.
Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του
μαθητή/τριας στο νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

Γ. Εγγραφές στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής: 
α. Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής των Νηπιαγωγείων του
Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησης- δήλωσης
των γονέων/κηδεμόνων τους. Οι Προϊστάμενοι/ες των Νηπιαγωγείων κάνουν δεκτές όλες ανεξαιρέτως τις
αιτήσεις των γονέων/κηδεμόνων για φοίτηση των μαθητών/τριών στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα
χωρίς προϋποθέσεις.
β. Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο τμήμα πρόωρης υποδοχής :
1. Στο τμήμα πρόωρης υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα
και φοιτούν στο ολοήμερο πρόγραμμα.
2. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.
Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00 .
Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.
Τηλ. Νηπ/γείου 2842110996
Ώρες επικοινωνίας : Καθημερινά 11:00πμ-12:30μμ
Η προσέλευση στο σχολικό χώρο για την προσκόμιση των δικαιολογητικών εγγραφής γίνεται μετά από
συνεννόηση. (Η Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου: Σταθάκη Κωστούλα)

Δ. Ολόκληρη η εγκύκλιος για τις εγγραφές:
9ΠΡΧ46ΝΚΠΔ-8ΓΟ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ 2025-2026

Ε. Συνημμένα, απαραίτητα για την εγγραφή και φοίτηση, έγγραφα: 

ΣΤ. Ο χάρτης της περιφέρειας του 6ου Νηπιαγωγείου με τις οδούς που περιλαμβάνει:
ΟΡΙΑ 6 ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ1 1

ΟΡΙΑ-6-ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ

Ευρωπαϊκό έργο e twinning”BioGenius: (Doğadan STEM Tasarımları)”

Φεβ 20251

Σχολικό έτος 2024-2025
Ευρωπαϊκό έργο e twinning
“BioGenius: (Doğadan STEM Tasarımları)”WhatsApp Image 2024 11 15 at 14.22.16
Το STEM αποτελείται από τα αρχικά των αγγλικών λέξεων «Science», «Technology», «Engineering» και «Mathematics». Αυτοί οι τέσσερις τομείς είναι οι βασικοί τομείς που προάγουν την επιστημονική σκέψη, την ικανότητα ανάπτυξης δημιουργικών λύσεων και την καινοτομία στον σύγχρονο κόσμο. Η εκπαίδευση STEM στοχεύει στην ανάπτυξη ικανοτήτων των μαθητών, όπως η αναλυτική σκέψη, η επίλυση προβλημάτων και η δημιουργικότητα. Σήμερα, ο συνδυασμός των τομέων της επιστήμης, της τεχνολογίας, της μηχανικής και των μαθηματικών (STEM) δημιουργεί μια πολύ σημαντική πλατφόρμα για την παραγωγή των λύσεων του μέλλοντος. Εκπαίδευση STEM- Διδάσκει στους μαθητές να ανακαλύπτουν νέους τρόπους αναπτύσσοντας βασικές δεξιότητες όπως η ικανότητα επίλυσης προβλημάτων, η αναλυτική σκέψη και η δημιουργικότητα. Ωστόσο, σε αυτό το έργο, πηγαίνουμε την προσέγγιση STEM ένα βήμα παραπέρα και συμπεριλαμβάνουμε την έννοια της βιομιμητικής.

Το logo που πρότεινε το νηπιαγωγείου μας:
Biogenius

Το poster που πρότεινε το νηπιαγωγείου μας:
BioGenius 2

Οι υπεύθυνες δηλώσεις μας:

Η παρουσίαση των μαθητών μας:

 

Το βίντεο παρουσίασης του νηπιαγωγείου μας:

Δραστηριότητα Ιανουαρίου:
our strong pencil case: η δική μας δυνατή μολυβοθήκη:
Φτιάξαμε δυνατή ζύμη και χτίσαμε μια μολυβοθήκη και αφού στέγνωσε τη βάψαμε και την διακοσμήσαμε και εδώ είναι το αποτέλεσμα:
20250128 135110

Ευρωπαϊκό έργο e twinning”FUTURE MAKERS: CODING FOR CITIZENSHIP”

Ιαν 202531

Σχολικό έτος 2024-2025

Ευρωπαϊκό έργο e twinning”FUTURE MAKERS: CODING FOR CITIZENSHIP”  FUTURE MAKERS CODING FOR CITIZENSHIP 0

Η εκπαίδευση κωδικοποίησης στην πρώιμη παιδική ηλικία παρέχει στα παιδιά την ευκαιρία να αναπτύξουν δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων, δημιουργικότητας και καινοτομίας, να γνωρίσουν και να εφαρμόσουν τις τεχνολογίες της πληροφορίας. Η εκπαίδευση του πολίτη κατά την περίοδο αυτή είναι σημαντική για τα παιδιά ώστε να μάθουν τις βασικές κοινωνικές τους υποχρεώσεις, τους κοινωνικούς κανόνες και τα ατομικά τους δικαιώματα. Η παροχή εκπαίδευσης του πολίτη με κωδικοποίηση επιτρέπει στα παιδιά να μάθουν την κοινωνική ευθύνη, την ενσυναίσθηση, την αλληλεγγύη και τις ηθικές αξίες, ενώ ταυτόχρονα αποκτούν τις δεξιότητες που απαιτεί η ψηφιακή εποχή. Στόχος μας στο έργο μας είναι να εκπαιδεύσουμε άτομα με ευαισθησία στην κοινωνία, ενσυναίσθηση και υπευθυνότητα παρέχοντας στα παιδιά τόσο τεχνικές όσο και κοινωνικές δεξιότητες στην ψηφιακή εποχή.
https://www.canva.com/design/DAGrujZ-0bI/V1fRZPZlhw88RmtjUuFmIQ/edit?utm_content=DAGrujZ-0bI&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton

https://www.canva.com/design/DAGrujZ-0bI/s4_-dxue3Tx8OKKI3VcUtA/view

eu codeweek 2024

Οκτ 202417

Το σχολικό έτος 2024-2025 το 2ο τμήμα του νηπιαγωγείου μας συμμετείχε σε 6 συμμαχίες για το eucodeweek 2024.

eu codeweek 2024

Αναλυτικά τα θέματα:
1.«Η κωδικοποίηση είναι παντού», Επικεφαλής εκπαιδευτικός Άννα Μαγκιώση
2.“Πες Βρες” Επικεφαλής εκπαιδευτικός Μαρίνα Ζαχαρία
3.
«Και τώρα τι νιώθω;» Επικεφαλής εκπαιδευτικός  Νόπη Ζωγραφίδου
4.”
Wolf Coding”Επικεφαλής εκπαιδευτικός: GIAGKOGLOU
Και στα πλαίσια του eTwinning:
1.Balancing emotions: An Inside-Out journey through Math and Steam-Crack the code and guide Leo to the monkey
2.”We Code All Together” ,στα πλαίσια του eTwinning έργου “The Extraordinary Existence of Values Education and well-being at school”

Ευρωπαϊκό e twinning έργο:The Extraordinary Existence of Values Education and well-being at school

Οκτ 202417
Το σχολικό έτος 2024-2025 το 2ο τμήμα του Νηπιαγωγείου μας συμμετέχει στο Ευρωπαϊκό etwinning έργο
The Extraordinary Existence of Values Education and well-being at school”
Screenshot 1
Στο πλαίσιο της ολιστικής εκπαίδευσης, το έργο μας υποστηρίζει την ολιστική ευημερία των ατόμων σε σωματικούς, ψυχολογικούς, γνωστικούς, κοινωνικούς και συναισθηματικούς τομείς, με γνώμονα τις θεμελιώδεις αρχές της εκπαίδευσης αξιών. Το έργο μας στοχεύει να συμβάλει στην καλλιέργεια ατόμων που είναι ανθεκτικά, με σεβασμό προς τους άλλους, υπεύθυνα, με αίσθηση εθνικής ταυτότητας, ειλικρινή, φροντίδα, ενσυναίσθηση, εργατικότητα, αγάπη, ανεκτικότητα, περιβαλλοντική συνείδηση, με επίγνωση των παγκόσμιων αξιών και ευαίσθητα, προωθώντας την ευημερία τους μέσω της εκπαίδευσης αξιών. Βασικές αξίες που υποστηρίζουν την ευημερία στο Έργο: – Συνεργασία και Αλληλεγγύη – Αλήθεια και Ειλικρίνεια – Καθαριότητα – Ανεκτικότητα – Αγάπη και Σεβασμός – Υπομονή – Οικογένεια και Κοινότητα – Δικαιοσύνη και Υπευθυνότητα .
Στόχοι του έργου: 1. Ενίσχυση της ικανότητας των ατόμων να ορίζουν και να κατανοούν θεμελιώδεις ανθρώπινες αξίες όπως ο σεβασμός, η ειλικρίνεια, η δικαιοσύνη κ.λπ. 3. Ενισχύστε τις δεξιότητες ενσυναίσθησης των ατόμων και υποστηρίξτε τους στη διαμόρφωση υγιών σχέσεων. 4. Αυξήστε το αίσθημα ευθύνης των ατόμων. 5. Συμβάλετε στην ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων όπως η συνεργασία, η επικοινωνία και η επίλυση συγκρούσεων. 6. Υποστηρίξτε την προσωπική ανάπτυξη και ενισχύστε την ψυχολογική ευεξία, βοηθώντας τα άτομα να κάνουν επιλογές τρόπου ζωής που ευθυγραμμίζονται με τις αξίες τους και να βρουν εσωτερική γαλήνη. 7. Αύξηση της ευαισθησίας των ατόμων προς τις κοινωνίες και το περιβάλλον τους, προωθώντας την κοινωνική ευθύνη και ενθαρρύνοντάς τα να συμμετέχουν ενεργά στη βιώσιμη και δίκαιη ζωή. 8. Συνεισφέρετε ώστε τα άτομα να γίνουν συνειδητοί παγκόσμιοι πολίτες με επίγνωση των οικουμενικών αξιών. 9. Συμβολή στην ευημερία και την ανάπτυξη των ατόμων σε σωματικές, συναισθηματικές, κοινωνικές και γνωστικές πτυχές. 10. Υποστήριξη της ευημερίας των ατόμων μέσω της εκπαίδευσης αξιών. Το έργο μας στοχεύει να είναι ένα εξαιρετικό σχολείο ενσωματώνοντας οικουμενικές αξίες με την σχολική ευημερία. 

Ο χάρτης σχολείων-εταίρων-συνεργατών:
χάρτης σχολείων εταίρων
1η διαδικτυακή συνάντηση των εταίρων:

Οι υπεύθυνες δηλώσεις γονικής συγκατάθεσης:
462549278 454374134320868 160649167900439281 n

Συμμετοχή στο eucodeweek 2024 με θέμα:“We code all Together”

και η δική μας συμμετοχή με το : “Earth!!! To be strong, we all help!!!”
eucode 2024 Earth To be strong we all help

https://drive.google.com/file/d/1vJHdDjbCOcKHvzfbwiAQnGft396g39zg/view

και η βεβαίωση συμμετοχής:
Screenshot 8

Erasmus Day:παίξαμε ψηφιακά παζλ με εικόνες από την σελίδα του Erasmus

Unity Day: ημέρα ενότητας: χαρίσαμε καρδούλες πορτοκαλί σε όποιν θέλαμε συνοδευόμενη με μια όμορφη φράση ή λέξη. Κατόπιν φορέσαμε βραχιολάκια σχετικά με την ημέρα και δημιουργήσαμε αφίσα:
Καταγραφή10

Activity Of Filing Life With Goodness: φτιάξαμε καρδούλες που έγιναν ατομικά μικρά σουπλά και βάλαμε και ένα μπισκότο και έτοιμα τα σακουλάκια μας για προσφορά με καλοσύνη σε όποιον επιλέξει ο καθένας μας:
91011

 

Το Logo που προτείνει το τμήμα του Νηπιαγωγείου μας:

LOGO χωρίς transparent

Global Education 2024:Φτιάχνουμε αφίσα για την  παγκόσμια εκπαίδευση:

14 120241212 135511

Respect for Nature:σεβασμός στη φύση: φτιάχνουμε αφίσα εικονογραφόντας τις προτάσεις μας για προστασία της φύσης

15 1

respect for nature: Ανακύκλωση: με τα παιδιά ανακυκλώσαμε χάρτινες αυγοθήκες και φτιάξαμε ένα νέο σκεύος χρηστικό και χρήσιμο!

Στιγμιότυπο οθόνης 2025 01 31 145744

TEACH ME TO LOVE Activity: Με αφορμή ένα παραμύθι (δημιουργία με Gpt) : Ο Γλυκοζούμης Σκαντζόχοιρος βοηθήσαμε τα ζωάκια του δάσους. Το κάθε παιδί ανέλαβε και μια αποστολή για την συγκέντωση των υλικών προκειμένου-σύμφωνα με το παραμύθι- να φτιάει ο σκαντζόχοιρος, με τα δικά μας χεράκια, το κέικ της αγάπης. Το φτιάξαμε, το διακοσμήσαμε, το προσφέραμε σε αυτούς που αγαπάμε:
Teach me to love    Στιγμιότυπο οθόνης 2025 01 31 151201

PROJECT BOARDS (Values Boards)-Αξίες στην εκπαίδευση:

Cooperation

Cooperation – 1

 

Friendship Activity on The Street

δημιουργία αφίσας:
friendship activity

 

Justice-Δικαιοσύνη:
Antigrafo toy O Dikaios Diagonismos toy Dasoys

πατήστε εδώγια να δείτε όλο το παραμύθι που φτιάξαμε

 

Patience

 

 

 

« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »

Πρόσφατα σχόλια

Νοέμβριος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων