4η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ
Την Τρίτη 19 Μαρτίου στις 18:00, θα πραγματοποιηθεί συνάντηση στα πλαίσια του σχεδίου δράσης σχέση σχολείου οικογένειας με θέμα την “Διαχείριση της συμπεριφοράς των παιδιών: οριοθέτηση-αντιμετώπιση προβλημάτων-επιθετικότητα”, με εισηγήτρια την κ. Αναστασία Αναγνωστίδου Ψυχολόγο του 10ου ΣΔΕΥ Ημαθίας. Είστε όλοι καλεσμένοι .
Η επιμορφωτική συνάντηση θα γίνει μέσω Τηλεδιάσκεψης στον σύνδεσμο:
Η ΠΑΡΑΜΥΘΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ
ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ
6 ΜΑΡΤΙΟΥ . ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ
Οι προετοιμασίες για την μεγάλη συνάντηση έχουν ήδη ξεκινήσει.
Όλα τα Νηπιαγωγεία εκεί. 1ο ,3ο, 4ο, 5ο, 6ο & 7ο.
Μαζευτήκαμε όλοι και αφού διαβάσαμε την Μίλα την Καμήλα , αποφασίσαμε , όταν μας ενοχλούν να μιλάμε, να τα λέμε όλα . Φτιάξαμε μάσκες με χαρούμενες και λυπημένες φατσούλες . Στη συνέχεια διαλέξαμε να βγάλουμε ένα σύνθημα που το αποτυπώσαμε στο χαρτί του μέτρου και όλοι βάλαμε τις δαχτυλίτσες μας για να σχηματιστεί η φράση « ΣΠΑΣΕ ΤΗ ΣΙΩΠΗ. ΟΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ ΝΑΙ ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ», που το πήραμε και μαζί μας στο Πνευματικό κέντρο για να ενημερώσουμε για το λόγο που μαζευτήκαμε εκεί.
Έφτασε η μέρα και ξεκινήσαμε για το Πνευματικό, μοιράσαμε φέιγ βολάν στους περαστικούς καθώς πηγαίναμε και φωνάζαμε το σύνθημά μας «ΜΙΛΑ ΤΏΡΑ .ΣΠΑΣΕ ΤΗ ΣΙΩΠΗ».
Φτάσαμε στο Πνευματικό . Όλοι ήταν εκεί για να φωνάξουν και να αντισταθούν στη βία.
Απλώσαμε το πανό μας και στη συνέχεια αφού φωνάξαμε το σύνθημά μας, στις 11:00 ακριβώς όπως είχαμε συμφωνήσει πανελλαδικά σπάσαμε τα μπαλόνια και με τις χαρούμενες μάσκες που φορέσαμε πήραμε το δρόμο του γυρισμού για το σχολείο , περήφανοι καθώς είχαμε καταφέρει να βάλουμε και εμείς το λιθαράκι μας στην σημαντική αυτή ημέρα.
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ 2024-25
3η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ
ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ 5 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ΚΑΙ ΣΤΙΣ 6:00 ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟ ΤΟΥ 10ΟΥ ΣΔΕΥ Κ. ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ.
ΘΕΜΑ: «Η ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΣΧΕΣΕΩΝ ΓΟΝΕΩΝ – ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΕΣΩ ΚΟΙΝΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ – ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ».
Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΠΛAΤΦΟΡΜΑΣ WEBEX .
3ος ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ: Ενδιαφέρομαι & ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση & Ευθύνη
3ος ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ: Ενδιαφέρομαι & ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση & Ευθύνη
Υποθεματική: Εθελοντισμός , Διαμεσολάβηση
Τίτλος: «Το παιδί σκέφτεται για το παιδί, γίνε ο εθελοντής ήρωας του Μαke- A – Wish ». Kάνε μια ευχή Ελλάδος
Στο 1ο εργαστήριο δείχνουμε την αφίσα του οργανισμού του Make-A-Wish και παρακολουθούμε ένα videaki του οργανισμού .
Στη συνέχεια διαβάζουμε το λαϊκό παραμύθι με το Δώρο της Παπλωματούς και συζητάμε για την έννοια του εθελοντισμού.
Στο 2ο εργαστήριο παίρνει ο καθένας τη δική του καρδούλα και όταν τη στολίσει όπως νομίζει καλύτερα τότε συγκεντρωνόμαστε όλοι μαζί και φτιάχνουμε το δέντρο με τις ευχές- καρδούλες που θέλουμε ένα στείλουμε στα παιδιά του Make-A-Wish.
Τέλος , μας στέλνει ο οργανισμός το πιστοποιητικό υιοθεσίας για να μας ευχαριστήσει
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ -4ος ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ
4oς Θεματικός κύκλος : Δημιουργώ & καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη & πρωτοβουλία.
Τίτλος : «STE(A)M και εκπαιδευτική ρομποτική μέσα από τον κύκλο του Νερού και την Υδροδυναμική».
Τον 4ο θεματικό κύκλο τον ξεκινήσαμε Οκτώβριο και τον ολοκληρώσαμε Νοέμβριο .
Ασχοληθήκαμε με τον κύκλο του νερού.
Στο 1ο εργαστήριο διαβάσαμε το παραμύθι του Σαμ Γκόντουιν «πέφτει – πέφτει η σταγόνα». Αποτυπώσαμε στο χαρτί το δρόμο που ακολουθεί το νερό, όταν ξεκινάει από την θάλασσα και καταλήγει πάλι εκεί. Ενώ στη συνέχεια στην 2η δραστηριότητα διαβάσαμε την ιστορία της Σοφίας Μαντούβαλου, για το σύννεφο που έβαλε τα κλάματα. Έτσι καταφέραμε στην 3η δραστηριότητα του εργαστηρίου να δουλέψουμε τον κύκλο του νερού, φτιάχνοντας την χειροτεχνία του. Επίσης μάθαμε και «το ποταμάκι», το ποίημα του Ζαχαρία Παπαντωνίου, το διαβάσαμε, το παίξαμε και το τραγουδήσαμε.
Στο 2ο εργαστήριο μάθαμε για τις τρεις καταστάσεις του νερού, αφού κάναμε πειράματα και το αποτυπώσαμε στο χαρτί Στην 1η δραστηριότητα, εργαστήκαμε σε ομάδες και σε κολλάζ φτιάξαμε τον κύκλο του νερού. Ενώ μάθαμε τις λέξεις (εξάτμιση, συμπύκνωση, βροχόπτωση και συγκέντρωση ). Στην 2η δραστηριότητα, δουλέψαμε την έννοια του βροχόμετρου στο δίλημμα αν μπορώ να μετρήσω την βροχή και καταφέραμε να φτιάξουμε το βροχόμετρο της τάξης, το βγάλαμε στην αυλή και κάθε φορά που έβρεχε, μετρούσαμε το ύψος της βροχής . Στην 3η δραστηριότητα, μέσω της γλώσσας μάθαμε να ξεχωρίζουμε και να γράφουμε τις λέξεις (υγρό, στερεό και αέριο ), μιλήσαμε για όσα βυθίζονται και για όσα επιπλέουν στο νερό ,δοκιμάζοντας διάφορα υλικά, ενώ στην 4η δραστηριότητα μάθαμε για αυτά που διαλύονται και για αυτά που δεν διαλύονται στο νερό.
Στο 3ο εργαστήριο και στην 1η δραστηριότητα με την βοήθεια του Η/Υ προσπαθήσαμε με την βοήθεια του τεχνολογικού γραμματισμού να παίξουμε στο wordwall παιχνίδια με τον κύκλο του νερού.
Στο 4ο εργαστήριο χωριστήκαμε σε ομάδες και με το λογισμικό του tux paint ζωγραφίσαμε τον κύκλο του νερού .
Στο 5ο εργαστήριο κατασκευάσαμε το δικό μας φράγμα με το οικοδομικό υλικό της τάξης μας.
Και στο τελευταίο εργαστήριο το 6ο χρησιμοποιώ την μελισσούλα μας την beebot για να βρω το σωστό δρόμο και να περάσω από όλα τα στάδια του κύκλου του νερού. Μου αρέσει πολύ να παίζω με την μελισσούλα .































