Ήρθε η σειρά να μιλήσουμε στο σχολείο μας και για τα σχήματα!
Η θεματική μας ξεκίνησε με τις γραμμές! Γέμισαν οι τάξεις μας με γραμμές, κάθετες, οριζόντιες, καμπύλες, διαγώνιες, κυματιστές και πολλές άλλες!!
Σε αυτό το σημείο επισκέφτηκαν τις τάξεις ο κύριος Κυκλάκης, η κυρία Τετραγωνούλα, ο κύριος Τριγωνάκης και η κυρία Παραλληλογραμμούλα. Τα παιδιά μέτρησαν τις πλευρές τους και τις γωνίες τους, προσπάθησαν να φτιάξουν τα σχήματα με το σώμα τους και βρήκανε μέσα στην τάξη αντικείμενα που ταίριαζαν με το κάθε σχήμα.
Στη συνέχεια διαβάσαμε το παραμύθι «Η τελεία» του Peter H. Reynolds, το οποίο πραγματεύεται ότι όλοι μας μπορούμε να γίνουμε ζωγράφοι και να δημιουργήσουμε ακόμα και με κάτι που μπορεί να φαίνεται πολύ απλό, όπως μια ΤΕΛΕΙΑ! Έτσι τα παιδιά ζωγράφισαν και έφτιαξαν τους δικούς τους πίνακες με τελείες.
Δεν παραλείψαμε να αναφερθούμε σε μεγάλους καλλιτέχνες που χρησιμοποιούν σχήματα και γραμμές και να ζωγραφίσουν και που τα έργα τους έχουν γίνει γνωστά σε ολόκληρο τον κόσμο. Τα παιδιά παρατήρησαν έργα του Wassily Kandinsky, του Piet Mondrian και του Joan Miro και εμπνεύστηκαν να φτιάξουν τους δικούς τους πίνακες ζωγραφικής!
Χρησιμοποίησαν λοιπόν κύκλους, γραμμές, τετράγωνα και ορθογώνια. Όμως δεν είχαν χρησιμοποιήσει ακόμα τρίγωνα!
Οι μαθητές χρησιμοποίησαν τα παιχνίδια της τάξης τους και ανακάλυψαν πως τα σχήματα βρίσκονται παντού!
Και τέλος τα παιδιά πήρανε ρόλους ρομπότ και προγραμματιστών. Χρησιμοποιώντας τη διαγράμμιση του πατώματος της τάξης οι προγραμματιστές έπρεπε να προγραμματίσουν με τον κατάλληλο τρόπο (συγκεκριμένες μη λεκτικές οδηγίες) τα ρομπότ ώστε να μαζέψουν με τη σειρά τα γράμματα από τη λέξη «Κύκλος».








