![InCollage 20230130 074106720](https://blogs.sch.gr/6nipachar/files/2023/02/InCollage_20230130_074106720-150x150.jpg)
Φεύγοντας ο Ιανουάριος, με τις πολλές του τις βροχές, μας έδωσε την ευκαιρία να ολοκληρώσουμε την θεματική μας ενότητα “Ο κύκλος του νερού μέσω δραστηριοτήτων STEM. Τα παιδιά γνώρισαν μέσα από βιωματικές δραστηριότητες και πειράματα το ατελείωτο ταξίδι που πραγματοποιεί το νερό και την πολύτιμη αξία που έχει για την ζωή μας.
Όλα ξεκίνησαν με αφορμή το χαλάζι που έπεσε στην αυλή μας. Μαζεύοντας το και φέρνοντας το μέσα στην τάξη παρατηρήσαμε πως αυτό έλιωσε και άλλαξε μορφή.
Ακολούθησαν πειράματα προκειμένου να γνωρίσουμε το φαινόμενο της εξάτμισης και να δημιουργήσουμε σύννεφα και βροχή μέσα στην δική μας τάξη…
Έπειτα μιλήσαμε για τον κύκλο του νερού αποτυπώνοντας στο χαρτί όσα μάθαμε
Ο κύκλος του νερού τοποθετήθηκε στη τάξη μας μέσα σε ένα σακουλάκι όπου κάθε μέρα είχαμε την ευκαιρία να παρατηρούμε τους υδρατμούς και τις σταγόνες που σχηματίζονταν
Γνωρίζοντας ήδη αρκετά, σειρά είχαν τα πειράματα στα οποία παρατηρήσαμε τι διαλύεται και τι όχι μέσα στο νερό καθώς και τι επιπλέει και τι βουλιάζει σε αυτό.
Ακολούθησαν δραστηριότητες που αφορούσαν ζωγραφική στον υπολογιστή,
Δραστηριότητα αποκωδικοποίησης
Σχηματισμός του κύκλου του νερού με τουβλάκια
Και φυσικά η γνωριμία μας με το μικρό ρομποτάκι, στο οποίο δώσαμε συγκεκριμένες εντολές κατεύθυνσης προκειμένου να σχηματίσει την λέξη βροχή πάνω σε ένα χαρτόνι
Τέλος αξιολογήσαμε τις επιδόσεις μας με τη βοήθεια ενός φύλλου εργασίας
Και όπως συμβαίνει πάντα μετά από κάθε βροχή , βγήκε ο ήλιος και εμφανίστηκε το ουράνιο τόξο……..