Αστρομανία 11 Ιανουαρίου 2008
Συντάκτης: 6ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ | κατηγορίες: Αστρονομία| Το σχολείο μας - εκδηλώσεις361 σχόλια
Πάμε Αστεροσκοπείο;
Όλα ωραία αλλά καλύτερο είναι να παρακολουθούμε τα αστέρια. Δηλαδή τα αστέρια οι εκπαιδευτικοί του 6ου Λυκείου Καλλιθέας να παρακολουθούν τα αστέρια του ουρανού.
Περιμένω απαντήσεις. Σε ότι αφορά το Αστεροσκοπείο μπορούμε να σας δώσουμε πλήρη στοιχεία πότε και που θα πάτε να απολαύσετε τον ουρανό.Περάστε από το γραφείο ευπρεπώς ενδεδυμένοι(ες) τις ώρες και ημέρες που λειτουργεί το Σχολείο.
Δημήτρης Βάγιας
5 Ιανουαρίου 2008
Συντάκτης: 6ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ | κατηγορίες: Θέατρο| Το σχολείο μας - εκδηλώσεις361 σχόλια
Η ( πολύ φρέσκια ακόμη ) περιβαλλοντική ομάδα του σχολείου μας, καθώς ετοιμάζει μια έκθεση στο χώρο του σχολείου με θέμα τις πυρόπληκτες περιοχές του περασμένου καλοκαιριού, προτείνει, για την Κυριακή 20 Ιανουαρίου την παρακολούθηση της θεατρικής παράστασης ” Ρωτάω γιατί “, στο θέατρο ” Φούρνος ” της οδού Μαυρομιχάλη 168 ( τηλ. 210-6460748 ).
Το έργο είναι μια σύνθεση κειμένων του ινδιάνου αρχηγού Σιατλ, της Α. Γκούβη, Σ. Διονυσοπούλου, Στ. Μαρή, Ν. Μέντζου, Μ. Χρυσοχοΐδου. Μια ζωντανή καταγγελία που κουβαλά μαζί της μνήμες των πυρκαγιών της περασμένης χρονιάς και εκφράζει οργή για τη σκληρότητα του ανθρώπου και φόβο για το μέλλον. Μια παράσταση-διαμαρτυρία για τις συνθήκες διαβίωσης σ’ έναν πλανήτη που νοσεί.
Τα έσοδα της παράστασης θα διατεθούν στους πυρόπληκτους της Πελοποννήσου.
Η πρόσφατη αυτή καταστροφή, άλλωστε, καθώς και τα ολοένα διογκούμενα περιβαλλοντικά προβλήματα της εποχής μας έγιναν και οι αφορμές για τη σύσταση της περιβαλλοντικής ομάδας του σχολείου. Ομάδας που, από την πρώτη της συνάντηση κιόλας, έδειξε όρεξη και θέληση για ποικίλη δραστηριότητα.
Αλλά γι’ αυτά σε επόμενο post.
Εσείς πώς, πιστεύετε, θα μπορούσε να δραστηριοποιηθεί μια τέτοια ομάδα στο χώρο του σχολείου μας; Πού να εστιάσει το ενδιαφέρον της και τις ενέργειές της; Με ποιους τρόπους και δράσεις;
Το έργο είναι μια σύνθεση κειμένων του ινδιάνου αρχηγού Σιατλ, της Α. Γκούβη, Σ. Διονυσοπούλου, Στ. Μαρή, Ν. Μέντζου, Μ. Χρυσοχοΐδου. Μια ζωντανή καταγγελία που κουβαλά μαζί της μνήμες των πυρκαγιών της περασμένης χρονιάς και εκφράζει οργή για τη σκληρότητα του ανθρώπου και φόβο για το μέλλον. Μια παράσταση-διαμαρτυρία για τις συνθήκες διαβίωσης σ’ έναν πλανήτη που νοσεί.
Τα έσοδα της παράστασης θα διατεθούν στους πυρόπληκτους της Πελοποννήσου.
Η πρόσφατη αυτή καταστροφή, άλλωστε, καθώς και τα ολοένα διογκούμενα περιβαλλοντικά προβλήματα της εποχής μας έγιναν και οι αφορμές για τη σύσταση της περιβαλλοντικής ομάδας του σχολείου. Ομάδας που, από την πρώτη της συνάντηση κιόλας, έδειξε όρεξη και θέληση για ποικίλη δραστηριότητα.
Αλλά γι’ αυτά σε επόμενο post.
Εσείς πώς, πιστεύετε, θα μπορούσε να δραστηριοποιηθεί μια τέτοια ομάδα στο χώρο του σχολείου μας; Πού να εστιάσει το ενδιαφέρον της και τις ενέργειές της; Με ποιους τρόπους και δράσεις;
Καλή αρχή και καλή χρονιά! 3 Ιανουαρίου 2008
Συντάκτης: 6ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ | κατηγορίες: Επικοινωνία361 σχόλια

Καθαρίσαμε το σαλόνι, ετοιμάσαμε καφεδάκι και γλυκά, στείλαμε τις απαραίτητες προσκλήσεις, βάλαμε λουλούδια στα βάζα, ανάψαμε και το τζάκι και ? τώρα περιμένουμε τους καλεσμένους μας.
Σε ένα σχολείο με πάνω από 300 μαθητές και πάνω από 25 καθηγητές, όπως το δικό μας, υπάρχουν πολλά πολλά θέματα να συζητηθούν, πολλές σκέψεις να κοινοποιηθούν, πολλές ιδέες, απόψεις, αλλά και πολλή ( θέλουμε να ελπίζουμε ) ανάγκη για έκφραση και επικοινωνία.
Ξεκινάμε αυτό το blog χωρίς αυστηρά προαποφασισμένη θεματολογία, προσανατολισμό, χαρακτήρα. Ευχή και χαρά θα ήταν να γίνει ένα βήμα ιδεών, ένας χώρος ζεστής συζήτησης και νηφάλιας ανταλλαγής απόψεων, ένα εκκολαπτήριο δημιουργικών ιδεών. Μπορούμε να γράφουμε όλοι στέλνοντας post στο mail του blog μας ή δημοσιεύοντας τα σχόλιά σας στα post των άλλων.
Ας εκμεταλλευτούμε τη ρημάδα την τεχνολογία και τις δυνατότητες που μας παρέχει! Αιώνες τις περιμέναμε, τώρα θα τις απορρίψουμε;
Ανοίξαμε, λοιπόν, και σας περιμένουμε! Καλή αρχή και καλή χρονιά!
Σε ένα σχολείο με πάνω από 300 μαθητές και πάνω από 25 καθηγητές, όπως το δικό μας, υπάρχουν πολλά πολλά θέματα να συζητηθούν, πολλές σκέψεις να κοινοποιηθούν, πολλές ιδέες, απόψεις, αλλά και πολλή ( θέλουμε να ελπίζουμε ) ανάγκη για έκφραση και επικοινωνία.
Ξεκινάμε αυτό το blog χωρίς αυστηρά προαποφασισμένη θεματολογία, προσανατολισμό, χαρακτήρα. Ευχή και χαρά θα ήταν να γίνει ένα βήμα ιδεών, ένας χώρος ζεστής συζήτησης και νηφάλιας ανταλλαγής απόψεων, ένα εκκολαπτήριο δημιουργικών ιδεών. Μπορούμε να γράφουμε όλοι στέλνοντας post στο mail του blog μας ή δημοσιεύοντας τα σχόλιά σας στα post των άλλων.
Ας εκμεταλλευτούμε τη ρημάδα την τεχνολογία και τις δυνατότητες που μας παρέχει! Αιώνες τις περιμέναμε, τώρα θα τις απορρίψουμε;
Ανοίξαμε, λοιπόν, και σας περιμένουμε! Καλή αρχή και καλή χρονιά!
( Πώς το βλέπετε; Βιώσιμο το πείραμα; Στείλτε τις προβλέψεις σας! )
4 Δεκεμβρίου 2007
Συντάκτης: 6ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ | κατηγορίες: Το σχολείο μας - εκδηλώσεις| Το σχολείο μας - περιβαλλοντική ομάδα361 σχόλια
Συμμετέχουν οι κάτωθι εκπαιδευτικοί:
1) Στέλλα Χριστοπούλου
2) Αλέξανδρος Βαρνάβας
3) Σκαμνιώτη Ματίνα
4) Διονύσης Μάνεσης
5) Παπασταμόπουλος Γιώργος
6) Κουτρουμάνουυ Γιάννα
7) Μαντζαβίνος Νίκος
8) Λαφτσή Γιώτα
