Την Παρασκευή 20-6-2025 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας η τελετή Αποφοίτησης των μαθητών μας . Τα παιδιά του σχολείου μας παρέλαβαν τα απολυτήρια τους και στην συνέχεια μετά απο ένα βίντεο απο στιγμές που περάσαμε φέτος και απο ένα κέρασμα που ακολούθησε απο τον Σύλλογο Γονεών και Κηδεμόνων μας αποχαιρέτησαν. Τους ευχόμαστε καλό καλοκαιρι και καλή πρόοδο!!
-
Πρόσφατα άρθρα
- 30 Χρόνια Θεατρικής Ιστορίας: Το 6ο Γυμνάσιο Κερατσινίου συγκίνησε με την παράσταση «ΩΔΗ σε Us: Οδυσσέας»
- Ξενάγηση της Β’ Τάξης στο Μουσείο της Ακρόπολης
- «Ο πόλεμος και οι συνέπειές του στους λαούς»: Μια συγκινητική εκδήλωση στην Πλατεία Κύπρου με τη συμμετοχή του σχολείου μας.
- Τα πουλιά της Ειρήνης του 6ου Γυμνασίου Κερατσινίου πέταξαν μέχρι τη Σχολή Καλών Τεχνών
- Μονοήμερη εκπαιδευτική εκδρομή “Σούνιο- Ναός Ποσειδώνα & Λαυρεωτική”
Πρόσφατα σχόλια
Ιστορικό
Kατηγορίες
Μεταστοιχεία


