Το 6o Γυμνάσιο Ιλίου συνεργάστηκε φέτος με το Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων στα πλαίσια του μαθήματος της Οικιακής Οικονομίας Α΄& Β΄τάξης.
Τα προγράμματα που έτρεξαν:
α) ” Η οικονομία και εγώ” υλοποίηση από εθελοντές εργαζόμενους της Εθνικής τράπεζας.
β) ” Η δική μου επιχείρηση” υλοποίηση από θελοντές εργαζόμενους της Ασφαλιστικής εταιρείας metlife
Φωτογραφικό υλικό από τις δράσεις: “Η δική μου επιχείρηση” Β΄τάξη Βεβαίωση συνεργασίας









