Παράταση στην προθεσμία υποβολής αιτήσεων για την εισαγωγή στα Πρότυπα (Γυμνάσια, Λύκεια), στα Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία (Γυμνάσια, Λύκεια), στα Πρότυπα Εκκλησιαστικά Σχολεία (Γυμνάσια, Λύκεια) και στα Πειραματικά Σχολεία (Νηπιαγωγεία, Δημοτικά Σχολεία, Γυμνάσια και Λύκεια)

Ενημερωθείτε από Εισαγωγή μαθητών 2026 ΔΤ παράτασης

Ηλεκτρονικές εγγραφές των μαθητών της Γ Γυμνασίου για το Σχολικό έτος 2026-2027

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΟΜΕΝΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΓΟΝΕΙΣ.

ΤΟΝΙΖΟΝΤΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:

  • Πρέπει να συμπληρωθούν και οι δύο διαφορετικές Υπεύθυνες Δηλώσεις. Ο ένας γονέας/κηδεμόνας δηλώνει ότι θα υποβάλει την ηλεκτρονική εγγραφή ως «Κηδεμόνας e-eggrafes» (ΥΔ Α) και ο έτερος γονέας/κηδεμόνας συναινεί (ΥΔ Β).
  • Ο τίτλος του mail που θα στέλνουν οι γονεις/κηδεμόνες θα ειναι ενδεικτικά: ΥΔ_e-eggrafesA –  ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΜΑΘΗΤΗ_ΤΜΗΜΑ (πχ ΥΔ_e-eggrafesA – ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ_ΑΝΕΣΤΗΣ_Γ3)
  • Οι Υπεύθυνες Δηλώσεις πρέπει να επιστραφούν στο σχολείο έως τη Πέμπτη 02-04-2026, είτε μέσω Gov.gr είτε με γνήσιο υπογραφής.
  • Τα στοιχεία του κηδεμόνα πρέπει να συμπληρωθούν ακριβώς όπως εμφανίζονται στο TaxisNet.
  • Η διεύθυνση κατοικίας του μαθητή πρέπει να είναι ίδια και στις δύο Υπεύθυνες Δηλώσεις.
  • Αν έχει αλλάξει η διεύθυνση κατοικίας, πρέπει να ενημερωθεί άμεσα το σχολείο.
  • Το email του σχολείου είναι: 6gymevos@sch.gr
  • Τις υπεύθυνες δηλώσεις μέσω gov τις κατεβάζετε στον υπολογιστή σας και τις στέλνετε ως συνημμένα αρχεία. Να μην τις στέλνετε ως link.

ΣΕ ΜΕΤΑΓΕΝΕΣΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ, ΟΤΑΝ ΑΝΟΙΞΕΙ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ e-ΕΓΓΡΑΦΕΣ, ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΝ:
• Κωδικοί TaxisNet
• Ακριβής ημερομηνία γέννησης μαθητή
• Αριθμός Μητρώου μαθητή

Επιστολή προς γονείς

Υπεύθυνη δήλωση Α

Υπεύθυνη δήλωση Β

Ο τόπος μας μιλά: Μνήμες Ιστορίες και Πολιτιστική Κληρονομιά

Η συμμετοχή μας στο συνέδριο ιστορίας  που οργάνωσε η ΔΔΕ δυτ. Θεσσαλονίκης και οι σύμβουλοι εκπαίδευσης ,αποτέλεσε μια ιδιαίτερα σημαντική εκπαιδευτική εμπειρία, η οποία συνδύασε τη γνώση με τη βιωματική μάθηση και την ενεργό συμμετοχή των μαθητών. Η παρουσίαση που πραγματοποιήσαμε σχετικά με την ιστορία και τα επαγγέλματα του Ευόσμου δεν περιορίστηκε σε μια απλή καταγραφή πληροφοριών, αλλά βασίστηκε σε ερευνητική διαδικασία, συλλογή και επεξεργασία ιστορικών στοιχείων, καθώς και στη συστηματική οργάνωση του υλικού. Μέσα από αυτή τη διαδικασία, οι μαθητές ήρθαν σε ουσιαστική επαφή με την τοπική ιστορία και κατανόησαν τη σημασία της για τη διαμόρφωση της πολιτισμικής ταυτότητας ενός τόπου.

Οι εντυπώσεις που αποκομίσαμε από τη συμμετοχή μας στο συνέδριο ήταν ιδιαίτερα θετικές, τόσο σε γνωστικό όσο και σε συναισθηματικό επίπεδο. Η εμπειρία της παρουσίασης μπροστά σε κοινό ενίσχυσε την αυτοπεποίθηση των μαθητών και τους έδωσε τη δυνατότητα να αναπτύξουν δεξιότητες προφορικού λόγου, συνεργασίας και κριτικής σκέψης. Παράλληλα, η επαφή με εργασίες άλλων σχολείων συνέβαλε στη διεύρυνση των γνώσεών μας και στην κατανόηση της σημασίας που έχει η μελέτη της ιστορίας σε τοπικό αλλά και ευρύτερο κοινωνικό επίπεδο.

Ιδιαίτερα σημαντικά ήταν τα οφέλη που αποκόμισαν οι μαθητές μέσα από τη συμμετοχή τους .Πρώτα απ’ όλα απέκτησαν γνώσεις σχετικά με την ιστορική εξέλιξη του Ευόσμου, τις κοινωνικές και επαγγελματικές δραστηριότητες των κατοίκων του στο παρελθόν και τον τρόπο με τον οποίο αυτές επηρέασαν τη σύγχρονη μορφή της περιοχής. Επιπλέον, μέσα από τη μελέτη των παλαιών επαγγελμάτων, οι μαθητές κατανόησαν καλύτερα τις κοινωνικές συνθήκες άλλων εποχών και τη σχέση της εργασίας με τον πολιτισμό και την καθημερινή ζωή των ανθρώπων.

Οι μαθητές ένιωσαν ικανοποίηση για την ολοκλήρωση της εργασίας τους, περηφάνια για την παρουσίασή τους και συγκίνηση που είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν την ιστορία του τόπου τους. Παράλληλα, ενισχύθηκε ο σεβασμός προς το παρελθόν και αναπτύχθηκε μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την τοπική ιστορία και τον πολιτισμό.

Ήταν μια ουσιαστική εκπαιδευτική δράση που συνέβαλε τόσο στη γνωστική όσο και στη συναισθηματική ανάπτυξη των μαθητών. Η σύνδεση της ιστορικής γνώσης με τη βιωματική μάθηση, η συνεργασία και η ενεργός συμμετοχή δημιούργησαν μια εμπειρία που ξεπερνά τα όρια μιας απλής σχολικής εργασίας. Μέσα από αυτή τη διαδικασία, οι μαθητές κατανόησαν βαθύτερα τη σημασία της ιστορίας και του πολιτισμού και απέκτησαν μια πιο ουσιαστική σχέση με τον τόπο τους και την πολιτισμική τους ταυτότητα.

Καθώς μέσα από τις φωνές των  ανθρώπων, η  ιστορία του Ευόσμου δεν είναι απλώς παρελθόν- είναι ζωντανή  μνήμη μιας κοινότητας που προόδευσε μαζί.

Η ιστορία του τόπου μας είναι οι άνθρωποί του!

Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί: Κυριακού Δ. Δάφτσιου Τρ.

Συμμετείχαν μαθητές και μαθήτριες από τα τμήματα: Γ2, Γ3, Γ4 και Γ6

Ευχαριστούμε παιδιά! Συνεχίστε  με δημιουργίες που ομορφαίνουν τον νου και την ψυχή!

Η Εκπαιδευτική μας Εκδρομή στο CERN στην Καρδιά της Ευρώπης

Από τις 10 έως τις 14 Μαρτίου 2026, 25 μαθητές και μαθήτριες της Γ’ Γυμνασίου πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο CERN της Ελβετίας. Συνοδοί καθηγητές ήταν η Διευθύντρια, Σαμαρά Ευφροσύνη, η Ανδρεάδου Φωτεινή Φυσικός και η Διαμαντή Αναστασία Γεωλόγος.

Οι σταθμοί του ταξιδιού μας:

  • CERN (Γενεύη):Η επίσκεψή μας στο μεγαλύτερο κέντρο  πυρηνικών ερευνών CERN, (σύντμηση της αρχικής ονομασίας του Conseil Européen pour la Recherche Nucléaire), ήταν μια μοναδική εμπειρία! Ενημερωθήκαμε για τα πειράματα που γίνονται δεκάδες μέτρα κάτω από τη γη και πώς συγκρούονται τα πρωτόνια για να ανακαλυφθούν νέα σωματίδια!  Περιηγηθήκαμε στις διαδραστικές εκθέσεις του Science Gateway όπου μέσα από  προσομοιώσεις, μάθαμε πώς λειτουργεί ο τεράστιος επιταχυντής σωματιδίων που αναζητά απαντήσεις για τη δημιουργία του σύμπαντος, με έναν τρόπο διασκεδαστικό και κατανοητό, κάνοντας τη Φυσική να ζωντανέψει μπροστά στα μάτια μας!
  • Maison Cailler (Broc):Στο γραφικό χωριό Broc, κοντά στη Λίμνη Γκρυγιέρ (Lac de la Gruyère), ζήσαμε μια «γλυκιά» εμπειρία στο παλαιότερο εργοστάσιο σοκολάτας της Ελβετίας. Μάθαμε την ιστορία της σοκολάτας από την εποχή των Αζτέκων, είδαμε τη διαδικασία παραγωγής και φυσικά απολαύσαμε μια αξέχαστη γευσιγνωσία.
  • Στρασβούργο:Στην «πρωτεύουσα της Ευρώπης», θαυμάσαμε τον πανέμορφο Καθεδρικό Ναό. Μια από τις πιο όμορφες στιγμές μας ήταν η βόλτα με το γραφικό τρενάκι, που μας ξενάγησε στην «Petite France», εκεί όπου διακλαδίζονται τα κανάλια του ποταμού Ιλλ (Ill), παραπόταμου του Ρήνου.

  • Βέρνη:Περιηγηθήκαμε στην πρωτεύουσα της Ελβετίας, που είναι χτισμένη στην εντυπωσιακή καμπή του ποταμού Άαρ (Aare). Θαυμάσαμε τον Πύργο του Ρολογιού και γνωρίσαμε τις διάσημες αρκούδες στο Bear Park.
  • Ολυμπιακό Μουσείο (Λωζάνη):Στη «διεθνή ολυμπιακή πρωτεύουσα», χτισμένη πάνω στη Λίμνη Λεμάν, περιηγηθήκαμε στο Ολυμπιακό Μουσείο και γνωρίσαμε την ιστορία των αγώνων μέσα από μια εντυπωσιακή συλλογή κειμηλίων.
  • Χαϊδελβέργη:Περπατήσαμε στην παραμυθένια παλιά πόλη και θαυμάσαμε το κάστρο που δεσπόζει πάνω από τον ποταμό Νέκαρ (Neckar). Η ιστορική γέφυρα του ποταμού μας χάρισε μοναδικές εικόνες.
  • Γενεύη:Εξερευνήσαμε την κοσμοπολίτικη πόλη εκεί όπου ο ποταμός Ροδανός (Rhône) συναντά τη Λίμνη Λεμάν. Είδαμε το εντυπωσιακό σιντριβάνι Jet d’Eau και περιηγηθήκαμε στο ιστορικό της κέντρο.
  • Σαμονί (Mont Blanc):Η εκδρομή μας ολοκληρώθηκε στις γαλλικές Άλπεις, στην κοιλάδα του ποταμού Αρβ (Arve). Αντικρίσαμε το Mont Blanc και συνειδητοποιήσαμε την αξία της προστασίας του περιβάλλοντος βλέποντας από κοντά τους επιβλητικούς παγετώνες.

Ήταν μια εμπειρία που θα μας μείνει αξέχαστη, προσφέροντάς μας πολύτιμα εφόδια και νέες προοπτικές!

2o Mαθητικό Συνέδριο “EY ZHN”

Στα πλαίσια της διασχολικής συνεργασίας με το 3ο ΓΕΛ, η μουσική ομάδα του σχολείου μας πήρε μέρος στο 2ο Μαθητικό Συνέδριο «ΕΥ ΖΗΝ» που διοργάνωσε η ΔΔΕ Δυτικής στις 25 και 26/3/2026 στο Κέντρο Πολιτισμού «Χρήστος Τσακίρης» με θέμα : «Η μουσική ως τρόπος κατάκτησης του Ευ Ζην στη σχολική καθημερινότητα». Την παρουσίαση των πρακτικών της συνεργασίας ανάμεσα στα δύο σχολεία για τη συγκρότηση  και λειτουργία του μουσικού συνόλου «Παιδίαυλος» ακολούθησε μουσική παράσταση με τραγούδια του ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ του Ο. Ελύτη και Μ. Θεοδωράκη.

Συμμετείχαν οι μαθητές: Σιδηροπούλου Ρόδω Ιουλίττα, Γερασιμίδου Μελίβοια, Κύρκου Ζωή, Μιχαηλίδου Σοφία, Αμοιρίδης Θεόδωρος, Πασχάλη Μυρτώ, Μασούρα Παναγιώτα, Καρνούτσου Χρυσάνθη, Καλαϊτζίδου Αριάδνη, Κεμεντζετζίδης Ευστάθιος, Γιαλαμά Χριστίνα, Βουτσά Αθηνά, Τουπλικιώτης Αθανάσιος και από το 3ο ΓΕΛ οι μαθητές: Νάιδας Αλέξανδρος, Ράπτης Παναγιώτης, Γρυλλάκη Αναστασία, Τουλιοπούλου Θεοφανή και Παρδάλη Αναστασία στα πλαίσια της διασχολικής συνεργασίας.

Την ευθύνη για την παρουσίαση των πρακτικών είχε η φιλόλογος κ. Φ. Παλαιοχωρινού και τη διεύθυνση του μουσικού συνόλου ο καθηγητής μουσικής κ. Τζήμας Μιχάλης.

Συμμετοχή του ομίλου Ρομποτικής σε Διαγωνισμό

O όμιλος Ρομποτικής του σχολείου μας συμμετείχε με τρεις ομάδες στον Περιφερειακό Διαγωνισμό Κεντρικής Μακεδονίας STEM 2026, που διεξήχθη το Σάββατο 14 Μαρτίου στα Αρσάκεια Σχολεία στους Ελαιώνες Πυλαίας. Ο υπεύθυνος εκπαιδευτικός Θωμόπουλος Γεώργιος και οι μαθητές του ομίλου με τα τρία ενδιαφέροντα πρότζεκτ που παρουσίασαν, απέσπασαν πολύ καλές κριτικές τόσο από την επιτροπή αξιολόγησης όσο και από τους επισκέπτες της εκδήλωσης.

Δράσεις ενίσχυσης του ενεργού πολίτη στην Γ΄ Γυμνάσιου

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του τμήματος γ2 διερευνούν τον όρο «γυάλινη οροφή» που χρησιμοποιείται για την επαγγελματική εξέλιξη των γυναικών και αναζητούν τα έμφυλα στερεότυπα και τις προκαταλήψεις  που επικρατούν στις επαγγελματικές επιλογές των ατόμων. Αξιοποιώντας υλικό από το βιβλίο της ΚΠΑ, βίντεο και άρθρα σχετικά με τα στερεότυπα και τις προκαταλήψεις που αφορούν κοινωνικές ομάδες ανθρώπων, στοχεύουμε να ευαισθητοποιήσουμε την μαθητική κοινότητα σε θέματα προάσπισης και σεβασμού των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.
Την Παρασκευή 6-3-2026 πραγματοποιήσαμε εκπαιδευτική επίσκεψη στην ΣΑΕΚ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ που εδρεύει στην Περαία Θεσσαλονίκης. Οι μαθητές του προγράμματος του Ενεργού Πολίτη καθώς και του προγράμματος ERASMUS ενημερώθηκαν από την διευθύντρια για την λειτουργία της σχολής, τις επαγγελματικές επιλογές-διεξόδους που παρέχει, ξεναγήθηκαν στους χώρους της σχολής και συνομίλησαν με τους σπουδαστές.
Τους μαθητές συνόδεψαν οι εκπαιδευτικοί:  Οι κες Δάφτσιου, Σαμαρά, Κυριακού, Δαλαμπίρα και ο κος Μπενέτος.

Επίσκεψη στην ΠΣΑΕΚ Τουρισμού Μακεδονίας

Μαθητές και μαθήτριες που συμμετέχουν στις δραστηριότητες και τις κινητικότητες του προγράμματος Erasmus+ «WorkingTogether for Professional Future in Europe – Jobs4All»μαζί με τα τμήματα Γ2, Γ3 του σχολείου πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στην Πειραματική ΣΑΕΚ Τουρισμού Μακεδονίας στην Περαία Θεσσαλονίκης, την Παρασκευή 6 Μαρτίου 2026. Στην επίσκεψη συμμετείχαν η συντονίστρια του προγράμματος (κα Ευφροσύνη Σαμαρά) και εκπαιδευτικοί, μέλη της παιδαγωγικής ομάδας Erasmus+ του σχολείου (κα Δήμητρα Κυριακού, κ. Γιάννης Μπενέτος). Η δράση αποτέλεσε μέρος των συνεχιζόμενων δραστηριοτήτων του προγράμματος, οι οποίες περιλαμβάνουν συνεντεύξεις, εργαστήρια και επιτόπιες επισκέψεις που βοηθούν τους μαθητές να διερευνήσουν επαγγελματικές προοπτικές στην Ευρώπη.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να συναντήσουν και να συνομιλήσουν με εκπαιδευτές του ιδρύματος σχετικά με τη διοίκηση επιχειρήσεων στον τομέα του τουρισμού και τις επαγγελματικές προοπτικές που μπορούν να προκύψουν μέσα από σχετικές σπουδές. Η συζήτηση προσέφερε πολύτιμες πληροφορίες και βοήθησε τους μαθητές να κατανοήσουν καλύτερα τις δεξιότητες και τα προσόντα που απαιτούνται για να εργαστεί κανείς στον δυναμικό χώρο του τουρισμού. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε επίσης στην ιδέα ότι οι επαγγελματικές επιλογές δεν πρέπει να περιορίζονται από έμφυλα στερεότυπα, ενθαρρύνοντας τους μαθητές να διερευνήσουν επαγγέλματα με βάση τα ενδιαφέροντα και τις δεξιότητές τους.

Η δράση πραγματοποιήθηκε έπειτα από εισήγηση της εκπαιδευτικού του σχολείου καςΔάφτσιου Τριανταφυλλιάς, στο πλαίσιο του μαθήματος Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής και παράλληλα με τη θεματική του Erasmus+ «Jobs4All», συμβάλλοντας ουσιαστικά στην ενίσχυση του ενεργού ρόλου των μαθητών ως αυριανών πολιτών. Παράλληλα, υποστήριξε τους στόχους του προγράμματος Erasmus+, προωθώντας την επαγγελματική ενημέρωση και τις ίσες ευκαιρίες.

Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες στη Διευθύντρια της Σχολής, κα Ξένη Γερνά, καθώς και στους εκπαιδευτικούς κα Χαρά Παπαδοπούλου, κα Βασιλική Ράπτη και κ. Μανώλη Μποζίνη, για την ενδιαφέρουσα ξενάγηση και τις πολύτιμες πληροφορίες που μοιράστηκαν με τους μαθητές και τις μαθήτριές μας.

Erasmus+ students visit the Experimental Higher Vocational Training School of Tourism of Macedonia

Students who participate in the activities and mobilities of the Erasmus+ programme “Working Together for Professional Future in Europe – Jobs4All” took part in an on-site visit to Experimental Higher Vocational Training School of Tourism of Macedonia(PSAEK) in Peraia Thessaloniki, on Friday March 6th, 2026. The visit was attended by the Greek coordinator and members of the Erasmus+ project team and was part of the program’s ongoing activities, which include interviews, workshops and study visits that help students explore professional pathways in Europe.

During the visit, students had the opportunity to meet and talk with instructors from the institute about business administration in the tourism sector and the career opportunities that can arise through relevant studies. The discussion offered valuable insights and helped students better understand the skills and qualifications required to work in the dynamic field of tourism.

The discussion also highlighted the idea that professional choices should not be limited by gender stereotypes, encouraging students to explore careers based on their interests and abilities.

The educational visit was organized within the framework of the subject Social and Civic Education of the school curriculum and in connection with the Erasmus thematic focus on Jobs4All.” The activity supported the goals of the Erasmus+ program by promoting career awareness and equal opportunities.

Link: https://iekthess.edu.gr/en/for-trainees/

 

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση