Αγαπητοί/ές γονείς & κηδεμόνες των μαθητών/τριών του 6ου Γυμνασίου Ευόσμου,
σας ενημερώνουμε ότι:
Τη Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2021, οι μαθητές/τριες θα προσέλθουν στο σχολείο ως εξής:
- Γ? τάξη: Προσέλευση 08:15-08:30.
- Β? τάξη: Προσέλευση 09:15-09:30.
- Α? τάξη: Προσέλευση 10:15-10:30.
Κατά την προσέλευση, αποκλειστικά από την είσοδο επί της οδού Αλεξανδρείας, κάθε μαθητής/τρια, αφού επιδείξει για έλεγχο τα σχετικά περί covid-19, θα περάσει άμεσα στην αίθουσα του τμήματός του (εκτός από τους μαθητές και τις μαθήτριες των τμημάτων Γ6, Β2 και Α4, που θα πρέπει να πάνε άμεσα στις κερκίδες της αυλής). Εκεί θα τους/τις περιμένει ο/η εκπαιδευτικός του τμήματος.
Οι μαθητές/τριες θα παραμείνουν στο σχολείο από περίπου μια έως δυο+ ώρες, για την τελετή του Αγιασμού, τη διανομή των βιβλίων κ.α..
Οι μαθητές/τριες θα πρέπει να έχουν μαζί τους τσάντα, στυλό και χαρτί.
Το κυλικείο του σχολείου θα λειτουργεί.
Για αυτονόητους λόγους, τη Δευτέρα 13/9 δεν θα επιτραπεί η είσοδος στο σχολείο συνοδών κτλ. Γενικότερα, εφαρμόζονται τα ισχύοντα μέτρα στο πλαίσιο περιορισμού εξάπλωσης του κορωνοϊού.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου Παιδείας, κατά την προσέλευσή τους στο σχολείο, οι μαθητές/τριες οφείλουν να επιδείξουν κατά τον έλεγχο:
- πιστοποιητικό εμβολιασμού ή
- βεβαίωση νόσησης εντός του τελευταίου εξάμηνου ή
- τη σχολική κάρτα COVID-19 αρνητικού αποτελέσματος που εκδίδεται από την πλατφόρμα self-testing.gov.gr.
Ο υποχρεωτικός αυτοδιαγνωστικός έλεγχος για τους/τις μαθητές/τριες όλων των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, εκτός από όσους έχουν ολοκληρώσει τον εμβολιασμό τους (εφόσον ανήκουν στην ηλικιακή ομάδα που συστήνεται ο εμβολιασμός) ή έχουν ιστορικό νόσησης εντός τελευταίου εξαμήνου, διενεργείται δύο φορές την εβδομάδα (Τρίτη και Παρασκευή), έως και 24 ώρες πριν από την προσέλευση στο σχολείο. Κατ? εξαίρεση, την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας κάθε σχολικής μονάδας ο πρώτος αυτοδιαγνωστικός έλεγχες (self test) διενεργείται έως και είκοσι τέσσερις (24) ώρες πριν την πρώτη ημέρα προσελεύσεις στη σχολική μονάδα.
Από την Τρίτη 14/9 έως και την Παρασκευή 17/9 τα μαθήματα θα γίνουν σύμφωνα με το εκάστοτε ισχύον πρόγραμμα που αναρτάται στο https://6gym-evosm.thess.sch.gr/?page_id=80 (υπάρχει πιθανότητα να γίνονται ημερήσιες αλλαγές, έως την ολοκλήρωση της τοποθέτησης των εκπαιδευτικών στο σχολείο).
Όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας πρέπει να μελετήσουν (αμελλητί) προσεκτικά και να τηρούν αυστηρά (μέχρι την επικαιροποίησή τους) το πρωτόκολλο λειτουργίας λόγω covid-19 και τον εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας .
Παρακαλούμε μελετήστε προσεκτικά την Υπουργική Απόφαση της 10-9-2021 με θέμα «Λειτουργία των εκπαιδευτικών μονάδων ? κατά την έναρξη του σχολικού έτους 2021-2022 και μέτρα για την αποφυγή διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19 κατά τη λειτουργία τους» και ενημερώστε για ό,τι σχετικό χρειάζεται τα παιδιά σας.
Καλή σχολική χρονιά!
