Ενημέρωση για την πρώτη εβδομάδα μαθημάτων 13-17 Σεπτεμβρίου 2021

Αγαπητοί/ές γονείς & κηδεμόνες των μαθητών/τριών του 6ου Γυμνασίου Ευόσμου,

σας ενημερώνουμε ότι:

 

Τη Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2021, οι μαθητές/τριες θα προσέλθουν στο σχολείο ως εξής:

  1. Γ? τάξη: Προσέλευση 08:15-08:30.
  2. Β? τάξη: Προσέλευση 09:15-09:30.
  3. Α? τάξη: Προσέλευση 10:15-10:30.

Κατά την προσέλευση, αποκλειστικά από την είσοδο επί της οδού Αλεξανδρείας, κάθε μαθητής/τρια, αφού επιδείξει για έλεγχο τα σχετικά περί covid-19, θα περάσει άμεσα στην αίθουσα του τμήματός του (εκτός από τους μαθητές και τις μαθήτριες των τμημάτων Γ6, Β2 και Α4, που θα πρέπει να πάνε άμεσα στις κερκίδες της αυλής). Εκεί θα τους/τις περιμένει ο/η εκπαιδευτικός του τμήματος.

Οι μαθητές/τριες θα παραμείνουν στο σχολείο από περίπου μια έως δυο+ ώρες, για την τελετή του Αγιασμού, τη διανομή των βιβλίων κ.α..

Οι μαθητές/τριες θα πρέπει να έχουν μαζί τους τσάντα, στυλό και χαρτί.

Το κυλικείο του σχολείου θα λειτουργεί.

Για αυτονόητους λόγους, τη Δευτέρα 13/9 δεν θα επιτραπεί η είσοδος στο σχολείο συνοδών κτλ. Γενικότερα, εφαρμόζονται τα ισχύοντα μέτρα στο πλαίσιο περιορισμού εξάπλωσης του κορωνοϊού.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου Παιδείας, κατά την προσέλευσή τους στο σχολείο, οι μαθητές/τριες οφείλουν να επιδείξουν κατά τον έλεγχο:

  • πιστοποιητικό εμβολιασμού ή
  • βεβαίωση νόσησης εντός του τελευταίου εξάμηνου ή
  • τη σχολική κάρτα COVID-19 αρνητικού αποτελέσματος που εκδίδεται από την πλατφόρμα self-testing.gov.gr.

Ο υποχρεωτικός αυτοδιαγνωστικός έλεγχος για τους/τις μαθητές/τριες όλων των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, εκτός από όσους έχουν ολοκληρώσει τον εμβολιασμό τους (εφόσον ανήκουν στην ηλικιακή ομάδα που συστήνεται ο εμβολιασμός) ή έχουν ιστορικό νόσησης εντός τελευταίου εξαμήνου, διενεργείται δύο φορές την εβδομάδα (Τρίτη και Παρασκευή), έως και 24 ώρες πριν από την προσέλευση στο σχολείο. Κατ? εξαίρεση, την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας κάθε σχολικής μονάδας ο πρώτος αυτοδιαγνωστικός έλεγχες (self test) διενεργείται έως και είκοσι τέσσερις (24) ώρες πριν την πρώτη ημέρα προσελεύσεις στη σχολική μονάδα.

 

Από την Τρίτη 14/9 έως και την Παρασκευή 17/9 τα μαθήματα θα γίνουν σύμφωνα με το εκάστοτε ισχύον πρόγραμμα που αναρτάται στο https://6gym-evosm.thess.sch.gr/?page_id=80 (υπάρχει πιθανότητα να γίνονται ημερήσιες αλλαγές, έως την ολοκλήρωση της τοποθέτησης των εκπαιδευτικών στο σχολείο).

Όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας πρέπει να μελετήσουν (αμελλητί) προσεκτικά και να τηρούν αυστηρά (μέχρι την επικαιροποίησή τους) το πρωτόκολλο λειτουργίας λόγω covid-19 και τον  εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας .

 

Παρακαλούμε μελετήστε προσεκτικά την Υπουργική Απόφαση της 10-9-2021 με θέμα «Λειτουργία των εκπαιδευτικών μονάδων ? κατά την έναρξη του σχολικού έτους 2021-2022 και μέτρα για την αποφυγή διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19 κατά τη λειτουργία τους» και ενημερώστε για ό,τι σχετικό χρειάζεται τα παιδιά σας.

 

Καλή σχολική χρονιά!

Πρωτόκολλο λειτουργίας του 6ου Γυμνασίου Ευόσμου για την έναρξη των μαθημάτων του σχολικού έτους 2021-2022

Το 6ο Γυμνάσιο Ευόσμου, προσαρμόζοντας τον τρόπο λειτουργίας του ώστε να ακολουθούνται τα έκτακτα μέτρα για πρόληψη λόγω του Covid-19 και για το σχολικό έτος 2021-2022, και λαμβάνοντας υπόψη τις συνθήκες και τις δυνατότητες του διαθέσιμου εξοπλισμού και της σχολικής κοινότητας, κατέστρωσε το παρόν έκτακτο πρωτόκολλο λειτουργίας του, το οποίο θα πρέπει να ακολουθείται από το σύνολο της σχολικής κοινότητας και για όσο ισχύουν τα σχετικά μέτρα και οι σχετικοί περιορισμοί που έχουν επιβληθεί από τα αρμόδια υπουργεία. Για λειτουργικούς λόγους το πρωτόκολλο παρουσιάζεται με μορφή ερωτήσεων και απαντήσεων.

Παρακαλούνται τα μέλη της σχολικής κοινότητας να το κατεβάσουν με κλικ εδώ και να το μελετήσουν προσεκτικά.

Ενημέρωση για εγγραφές, ανανεώσεις εγγραφών και μετεγγραφές

Το 6ο Γυμνάσιο Ευόσμου ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους/εμπλεκόμενους γονείς & κηδεμόνες ότι για τη τη διεκπεραίωση εκκρεμοτήτων εγγραφών και ανανεώσεων εγγραφών, καθώς και για μετεγγραφές, μπορούν να προσέρχονται στο σχολείο, φέρνοντας και τα απαραίτητα έγγραφα/δικαιολογητικά,  από την Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου 2021 και από τις 09:00 ως τις 13:00.

Περισσότερα για τις εγγραφές μπορείτε να δείτε εδώ.

Μπορείτε να βρείτε τη σχετική νομοθεσία εδώ και εδώ.

 

Ημέρες λειτουργίας του σχολείου κατά τη διάρκεια των θερινών διακοπών 2021

Κατά τη διάρκεια των θερινών διακοπών (Ιούλιος & Αύγουστος 2021) το σχολείο θα εξυπηρετεί το κοινό κάθε Τετάρτη, 08:30-13:30.

  • Οι εγγραφές στην Α’ τάξη Γυμνασίου και οι επανεγγραφές στην Β’ και στη Γ’ τάξη που βρίσκονται σε εκκρεμότητα θα διεκπεραιωθούν από 2 Σεπτεμβρίου 2021 (από τις 08:30 ως τις 13:30).
  • Αιτήσεις για μετεγγραφές από και προς το σχολείο θα διεκπεραιωθούν από 2 Σεπτεμβρίου 2021 (από τις 08:30 ως τις 13:30).

Σας ευχόμαστε καλό καλοκαίρι…

 

 

Εγγραφές των μαθητών/τριών στην Α? τάξη του Γυμνασίου για το σχολικό έτος 2021-2022

Καλούνται οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών και μαθητριών που θα φοιτήσουν στην Α’ τάξη του Γυμνασίου κατά το σχολικό έτος 2021-2022, να προσέλθουν στο σχολείο για να εγγράψουν τα παιδιά τους, ως εξής:

  • Συμπληρώνουν (δείτε οδηγίες εδώ) την Υ.Δ. αφού την κατεβάσουν και την εκτυπώσουν από εδώ και την καταθέτουν (έχοντας μαζί τους και το δελτίο αστυνομικής ταυτότητάς τους ή άλλο αποδεικτικό έγγραφο – καλό είναι να έχουν μαζί τους και το δελτίο αστυνομικής ταυτότητας του παιδιού ή πιστοποιητικό γέννησης, αν υπάρχει – σε περίπτωση που οι μαθητές/τριες δεν είναι εγγεγραμμένοι/ες σε μητρώα Δήμου, πρέπει να κατατίθεται στη σχολική μονάδα θεωρημένο και επίσημα μεταφρασμένο πιστοποιητικό από τη χώρα τους) στη γραμματεία που θα υπάρχει (λόγω πανδημίας) στην αυλή του σχολείου, τη Δευτέρα 28 Ιουνίου από τις 09:30 έως και τις 13:30 ή την Τετάρτη 30 Ιουνίου από τις 09:30 έως και τις 13:30. Την Τρίτη 29 Ιουνίου δεν θα επιτρέπεται η προσέλευση στο σχολείο, επειδή θα διενεργούνται πανελλαδικές εξετάσεις. Εναλλακτικά, μπορούν να παραλάβουν εκτυπωμένη την υπεύθυνη δήλωση από το σχολείο και να τη συμπληρώσουν επιτόπου, τις ίδιες ημέρες και ώρες.
  • Παραλαμβάνουν το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή και το επιστρέφουν συμπληρωμένο το αργότερο έως 8 Σεπτεμβρίου 2020.

Στις περιπτώσεις που υπάρχουν γνωματεύσεις σε ισχύ για ειδικές μαθησιακές ανάγκες, οι γονείς/κηδεμόνες θα πρέπει να τις προσκομίσουν και να υποβάλουν σχετικές αιτήσεις.

Αιτήσεις για μετεγγραφές από και προς άλλα σχολεία γίνονται τον Σεπτέμβριο. Μπορείτε να βρείτε τη σχετική νομοθεσία εδώ και εδώ.

 

Δράσεις της ομάδας διαμεσολάβησης για το σχολικό έτος 2020-2021

Δράσεις της ομάδας διαμεσολάβησης μαθητών/τριών του σχολείου μας για το σχολικό έτος 2020-2021, με τον συντονισμό του εκπαιδευτικού Ι. Παρτόζη:

Το Σάββατο 15 Μαΐου 2021 συμμετείχαμε σε  Διαδικτυακή  Μαθητική Συνάντηση με τίτλο « Σχολική Διαμεσολάβηση:  Οι εμπειρίες, οι απόψεις και οι ιδέες μας »  που διοργανώθηκε σε συνεργασία με τις Δ.Δ.Ε  Δ΄ Αθήνας , Δυτικής Αττικής , Ημαθίας και Ρεθύμνου .

Την Πέμπτη 3 Ιουνίου 2021  η ομάδα   στα πλαίσια των δραστηριοτήτων της , πραγματοποίησε ενημερωτική διαδικτυακή εκδήλωση. Σε αυτήν  συμμετείχαν  38 μαθητές του 23ου Δημοτικού σχολείου Ευόσμου  και 10 παιδιά της ομάδας  διαμεσολάβησης του 6ου Γυμνασίου Ευόσμου.

Κατά την συνάντηση και αφού προηγήθηκε  η γνωριμία μεταξύ  των παιδιών , έγινε ενημέρωση για την  σχολική διαμεσολάβηση και προσομοίωση κάποιου περιστατικού. Στην διάδραση  συμμετείχαν με  ιδέες και προτάσεις  και οι  μαθητές του Δημοτικού  σχολείου.  Στο τέλος δόθηκε σαν επιβράβευση  σε 5 μαθητές του Δημοτικού έπαθλο για την ενεργή  συμμετοχή τους .

Ώρες λειτουργίας του σχολείου τις ημέρες των πανελλαδικών εξετάσεων

Τις ημέρες που διενεργούνται πανελλαδικές εξετάσεις

  • Δευτέρα 14 Ιουνίου 2021
  • Τετάρτη 16 Ιουνίου 2021
  • Παρασκευή 18 Ιουνίου 2021
  • Τρίτη 22 Ιουνίου 2021

το σχολείο θα λειτουργεί από τις 12:30 ως τις 14:00.

 

Διαδικασία για τις εγγραφές των μαθητών/τριών στα Δημόσια Λύκεια για το σχολικό έτος 2021-22

Ενημερώνουμε τους γονείς/κηδεμόνες των τελειόφοιτων μαθητών/τριών (της Γ’ τάξης Γυμνασίου) ότι οι εγγραφές των μαθητών/τριών στα Δημόσια Λύκεια για το σχολικό έτος 2021-22 θα πραγματοποιηθούν ηλεκτρονικά μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές.

Οι ενδιαφερόμενοι/ες μπορούν/πρέπει να αναζητήσουν περισσότερες λεπτομέρειες στην επιστολή προς τους γονείς και στη σχετική εγκύκλιο. Μπορούν επίσης να κατεβάσουν τη σχετική υπεύθυνη δήλωση από εδώ.

Καλείται, για κάθε μαθητή/τρια της Γ’ τάξης του 6ου Γυμνασίου Ευόσμου, ο γονέας/κηδεμόνας του/της (ο οποίος, με τους προσωπικούς του κωδικούς του taxisnet θα κάνει την εγγραφή στο Λύκειο όταν ξεκινήσει η διαδικασία των εγγραφών), να προσέλθει στο 6ο Γυμνάσιο Ευόσμου, από σήμερα Παρασκευή 4/6/2021 έως και την Τρίτη 8/6/2021, με το δελτίο της αστυνομικής του ταυτότητας και γνωρίζοντας το Όνομα και το Επώνυμό του όπως εμφανίζεται στο taxisnet για να παραλάβει, να συμπληρώσει χειρόγραφα και να υποβάλει τη σχετική υπεύθυνη δήλωση. Το συνεργείο θα βρίσκεται στην είσοδο του σχολείου (επί της οδού Αλεξανδρείας), με υπεύθυνη την κα Καρανάσιου.  

Προσοχή! Η παραπάνω διαδικασία ΔΕΝ αποτελεί εγγραφή, απλά, ο γονέας/κηδεμόνας που σε επόμενη φάση θα κάνει την εγγραφή, καλείται να επικαιροποιήσει στο Γυμνάσιο, με υπεύθυνη δήλωσή του:

  1. το Όνομά του, το Επώνυμό του και το Πατρώνυμό του (όπως ΑΚΡΙΒΩΣ αυτά εμφανίζονται στην πλατφόρμα taxisnet)
  2. το τηλέφωνό του και το email επικοινωνίας του
  3. τη διεύθυνση  κατοικίας (οδός, αριθμός, Τ.Κ., Δήμος, Νομός) του παιδιού του.  

 

Ενημέρωση για διαδικασίες για μη προσμέτρηση για τον χαρακτηρισμό της φοίτησης των μαθητών/τριών απουσιών που δεν οφείλονται σε υπαιτιότητα των μαθητών/τριών αλλά σε αντικειμενικούς λόγους ανωτέρας βίας

Σύμφωνα με εγκύκλιο (Αρ. Πρωτ. : 59871/ΓΔ4/ 27/05/2021) της Υφυπουργού Παι.Θ. δίνεται δυνατότητα για μη προσμέτρηση για τον χαρακτηρισμό της φοίτησης των μαθητών/τριών από τον Σύλλογο Διδασκόντων κατά το σχολικό έτος 2020-21 απουσιών οι οποίες έχουν καταχωρισθεί ή θα καταχωρισθούν και δεν οφείλονται σε υπαιτιότητα των μαθητών/τριών αλλά σε αντικειμενικούς λόγους ανωτέρας βίας.

Καλούνται οι ενδιαφερόμενοι γονείς/κηδεμόνες μαθητών/τριών που έχουν ήδη (ή που θα έχουν ως τις 11 Ιουνίου) υπερβεί το όριο των 114 αδικαιολόγητων απουσιών:

  1. να επικοινωνήσουν με την Υπ/ντρια κα Ε. Χριστοπούλου στο τηλ. 2310587093, ώστε
  2. να προγραμματίσουν συνάντηση για τη Δευτέρα 7 ή -το αργότερο- για την Τρίτη 8 Ιουνίου για
  3. να προσέλθουν στο σχολείο (με το δελτίο αστυνομικής τους ταυτότητας),
  4. να καταθέσουν οποιαδήποτε αποδεικτικά (αν υπάρχουν) και
  5. να συμπληρώσουν και υπογράψουν αίτηση και υπεύθυνη δήλωση (η αίτηση και η υπεύθυνη δήλωση θα διατίθεται στο/από το σχολείο).
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση