ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ Δ΄ ΤΑΞΗΣ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟ ΝΕΡΟ «ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ»
Οι μαθητές της Δ τάξης στα πλαίσια του εργαστηρίου δεξιοτήτων με θέμα το νερό
- Κατασκεύασαν σελιδοδείκτες για τα βιβλία τους. Τους ζωγράφισαν και έγραψαν συνθήματα για το νερό και το περιβάλλον, ώστε να θυμούνται πόσο σημαντικό είναι να χρησιμοποιούμε το νερό χωρίς σπατάλη.
- Έφτιαξαν σύννεφα βροχής με «νερολέξεις»
- Δημιούργησαν τεχνητή βροχή μέσα στην τάξη
- Ανακάλυψαν τρόπους ύδρευσης του παρελθόντος, με τη χρήση μιας μακέτας σπιτιού από πλαστικό υλικό με επικλινή σκεπή και υδρορροές από καλαμάκια, που οδηγούν το νερό της βροχής στην στέρνα, μια δεξαμενή που χτιζόταν δίπλα στο σπίτι, (εδώ χρησιμοποιούμε έναν πλαστικό δοχείο), κι από εκεί με κουβά ανασυρόταν και εξυπηρετούσε τις ανάγκες του σπιτιού ως πόσιμο, για λάτρα και για άλλες χρήσεις.











