Το σχολείο μας σε συνεργασία με την Περιφερειακή Ενότητα Πειραιώς για μια ακόμα σχολική χρονιά φροντίζει για την προαγωγή της υγείας των μαθητών/τριων του. Στα πλαίσια αυτής της φροντίδας την Τετάρτη 8 Ιανουαρίου 2025 θα επισκεφτούν το σχολείο μας οδοντίατροι, για οδοντιατρικό έλεγχο όλων των μαθητών/τρων των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες θα συναινέσουν για τη συμμετοχή…Συνέχεια ανάγνωσης ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΜΑΘΗΤΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ