Σε συνεργασία με τη 2η TOMY Νίκαιας – Αγ. Ι. Ρέντη, υλοποιήθηκε στο σχολείο μας το πρόγραμμα Διαδίκτυο και Εφηβεία. Οι μαθητές των Έ και ΄ΣΤ τάξεων μέσω της συζήτησης, της συνεργασίας και της βιωματικής έκφρασης ασχολήθηκαν και ενημερώθηκαν για τους σοβαρούς κινδύνους που κρύβει η χρήση του διαδικτύου. Παραπληροφόρηση- αποξένωση- εθισμός- βία- αποπλάνηση.