Οι μαθητές των Α΄ και Δ΄ τάξεων, στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων, φύτεψαν στον κήπο του σχολείου και στο θερμοκήπιο μαρούλια, πατάτες και σπανάκι. Καλή σοδειά!
Οι μαθητές των Α΄ και Δ΄ τάξεων, στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων, φύτεψαν στον κήπο του σχολείου και στο θερμοκήπιο μαρούλια, πατάτες και σπανάκι. Καλή σοδειά!