“Το κάτι άλλο”, ταινία μικρού μήκους από τους μαθητές της Γ’ τάξης

Οι μαθητές της Γ’ τάξης παρουσιάζουν την ταινία μικρού μήκους “Το κάτι άλλο”, της Κάθριν Κέιβ.  Συντελεστές: Σταυρίδου Ελισσάβετ, Εκπαιδευτικός Θεατρικής Αγωγής, ΠΕ 91.02   Μάλλιου Μαρίνα, Δασκάλα της τάξης Ευχαριστούμε την Εύη Δημητροπούλου, Σκηνοθέτη, Εκπαιδευτικό Κινηματογράφου στο Καλλιτεχνικό Σχολείο Κερατσινίου-Δραπετσώνας για την ηχογράφηση.  

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση