Επίσκεψη της Δ΄ Τάξης ΝΟUS
Επίσκεψη της Δ΄τάξης στο Ινστιτούτο ψηφιακής μάθησης & επικοινωνίας NOUS Η Δ΄ τάξη του σχολείου μας επισκέφθηκε το Ινστιτούτο ψηφιακής μάθησης & επικοινωνίας NOUS στα πλαίσια του εργαστηρίου δεξιοτήτων ‹‹Είμαι κι εγώ παιδί , έχω δικαιώματα›› To πρόγραμμα στηρίζεται στο Compasito εγχειρίδια εκπαίδευσης από το Συμβούλιο της Ευρώπης για την εκπαίδευση στα ανθρώπινα δικαιώματα. Οι […]