Επίσκεψη της Δ΄τάξης στο Ινστιτούτο ψηφιακής μάθησης & επικοινωνίας NOUS
Η Δ΄ τάξη του σχολείου μας επισκέφθηκε το Ινστιτούτο ψηφιακής μάθησης & επικοινωνίας NOUS στα πλαίσια του εργαστηρίου δεξιοτήτων ‹‹Είμαι κι εγώ παιδί , έχω δικαιώματα››
To πρόγραμμα στηρίζεται στο Compasito εγχειρίδια εκπαίδευσης από το Συμβούλιο της Ευρώπης για την εκπαίδευση στα ανθρώπινα δικαιώματα. Οι μαθητές αναλαμβάνουν να μας παρουσιάσουν ψηφιακά ένα από τα ανθρώπινα δικαιώματα του παιδιού χρησιμοποιώντας κινούμενα σχέδια. Δούλεψαν σε ένα διαδραστικό συνεργατικό πίνακα χρησιμοποίησαν υπολογιστές, tablets, γυαλιά εικονικής πραγματικότητας , για να δημιουργήσουν ένα ψηφιακό project .Το αποτέλεσμα είναι η δημιουργία ‹‹Μιας ιστορίας για τα ανθρώπινα δικαιώματα ›› με κινούμενα σχέδια, την οποία αφηγούνται με τις φωνές τους. Μπορείτε να την παρακολουθήσετε στον παρακάτω σύνδεσμο.
https://www.youtube.com/watch?v=6HZ3yijEzHk&list=PLQjrMAeMwQOMhsGQDLlxQsZA9WPrYj36x&index=66