Συμμετοχή των μαθητών μας στον διαγωνισμό για την Παγκόσμια Ημέρα Νερού

Με ιδιαίτερη χαρά και ενθουσιασμό οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν στον διαγωνισμό που διοργάνωσε ο Σύνδεσμος για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη των Πόλεων με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Νερού. Ο διαγωνισμός είχε ως στόχο να ευαισθητοποιήσει τα παιδιά σχετικά με την αξία του νερού ως πολύτιμου φυσικού αγαθού και…Συνέχεια ανάγνωσης Συμμετοχή των μαθητών μας στον διαγωνισμό για την Παγκόσμια Ημέρα Νερού

Πράσινες Μέρες Αειφορικές στο 6ο ΔΣ Γέρακα

Συμμετοχή στο 1Ο μαθητικό φεστιβάλ οικολογικών σχολείων και βράβευση του σχολείου μας με την «ΠΡΑΣΙΝΗ ΣΗΜΑΙΑ» από την ΕΕΠΦ

Το 6ο Δημοτικό Σχολείο Γέρακα, συμμετείχε στο 1ο Μαθητικό Φεστιβάλ Οικολογικών Σχολείων στον χώρο της Τεχνόπολης του Δήμου Αθηναίων, 3 Απριλίου 2026, που διοργάνωσε η Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης, με αναρτημένη αφίσα διαστάσεων 50Χ70 εκ. η οποία παρουσίαζε τις περιβαλλοντικές δράσεις και καλές πρακτικές των μαθητών /τριών του σχολείου μας, στα πλαίσια του προγράμματος…Συνέχεια ανάγνωσης Συμμετοχή στο 1Ο μαθητικό φεστιβάλ οικολογικών σχολείων και βράβευση του σχολείου μας με την «ΠΡΑΣΙΝΗ ΣΗΜΑΙΑ» από την ΕΕΠΦ

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση