Στις 6 Απριλίου το σχολείο μας δέχτηκε επίσκεψη από την «Ειρήνη» – σωματείο κοινωνικής μέριμνας. Το σωματείο ήρθε με δώρα τα πασχαλινά σοκολατένια αυγά για κάθε μαθητή και μαθήτρια του σχολείου, καθώς και προσέφερε δωρεάν εκπαιδευτικό υλικό. Στο εκπαιδευτικό υλικό συμπεριλαμβάνονται σημαντικά παιχνίδια, δραστηριότητες και εξοπλισμός, τα οποία θα προσφέρουν δυνατότητες μάθησης και χαράς για τα επόμενα χρόνια στην κοινότητα του σχολείου μας.
εδώ μπορείτε να δείτε το βίντεο από την επίσκεψη στο σχολείο μας.





