Την Παρασκευή 23/11 πραγματοποιήθηκε η σχολική γιορτή των Χριστουγέννων στο σχολείο μας! Τα παιδιά συμμετείχαν στην θεατρική παράσταση “Ο παππουτσής”, σε σκηνοθεσία της κ. Δώρας Θωμοπούλου, τραγούδισαν παραδοσιακά χριστουγεννιάτικα τραγούδια από όλη την επαρχία, και δημιούργισαν, στολίζοντας την αίθουσα εκδηλώσεων. Υπεύθυνη της γιορτής εί΄ναι η δασκάλα Τσαράβα Δήμητρα.






















