Με υπεύθυνη την κα Άννα Τούρλα καθηγήτρια εικαστικών, οι μαθητές του σχολείου μας υποδέχτηκαν την Άνοιξη!
Το στεφάνι δημιουργήθηκε από ανακυκλώσιμα υλικά! Με αυτό τον τρόπο στέλνουμε το μήνυμα για μια Άνοιξη κοντά στη Φύση, με αγάπη για το Περιβάλλον!

