Ο Σύλλογος διδασκόντων του 6ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Αθηνών μετά το άκουσμα της θλιβερής είδησης του θανάτου της εργοθεραπεύτριας του σχολείου και επί σειρά ετών ενεργού και δραστήριου εκπαιδευτικού Δήμητρα Ιωσηφίδου, συνήλθε την Τετάρτη 24/03/2021 σε έκτακτη συνεδρίαση και αποφάσισε ομόφωνα:
1. Να εκφράσει στα μέλη της οικογένειάς της τη βαθύτατη θλίψη όλων των μελών του.
2. Να καταθέσει στη μνήμη της, αντί στεφάνου, ένα ποσό όπου υποδείξει η οικογένεια της.
3. Να δημοσιευθεί το παρόν στην ιστοσελίδα του σχολείου.
Σύλλογος διδασκόντων 6ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Αθηνών
