Κατά τη διάρκεια του Μάϊου και για 4 συναντήσεις είχαμε τη μεγάλη χαρά να συνεργαστούμε με τις χορεύτριες της κοινότητας “Σκυτάλη”. Τα παιδιά συμμετείχαν με πολύ κέφι σε πλήθος κινησιακών και χορευτικών δράσεων και εξερευνήσαν πολλαπλούς τρόπους καλλιτεχνικής έκφρασης.
Κοινωνική συνεταιριστική επιχείρηση “Μύρτιλλο Καφέ”
Την Τρίτη 13 Μάϊου 2025 πραγματοποιήθηκε σχολική εκδρομή στην Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση “Μύρτιλλο Καφέ” που σκοπό έχει την ένταξη ευπαθών ομάδων, όπως άτομα με αναπηρία, στην αγορά εργασίας.
Το “Μύρτιλλο Καφέ” βρίσκεται στους Αμπελοκήπους, στις οδούς Τριφυλίας και Λάμψα, μέσα στο Πάρκο για το Παιδί και τον Πολιτισμό (ΚΑΠΑΨ) . Στο χώρο αυτό βρίσκεται και η Παιδική Βιβλιοθήκη Αθήνας όπου και την επισκεφτήκαμε.
Ευχή για το Πάσχα
Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο 2024-2025
Οδοντιατρική επίσκεψη 2024-2025
Επετείου της 25ης Μαρτίου 2024-2025
Σήμερα, Δεύτερα 24 Μαρτίου 2025, οι μαθητές συμμετείχαν στην παρέλαση για την εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου στο Πεδίον του Άρεως. Οι μαθητές αφού παρέλασαν, κατέθεσαν στεφάνι στους ήρωες του ’21 και απήγγειλαν τον “Θούριο” του Ρήγα Φεραίου, τιμώντας την ιστορική ημέρα με σεβασμό και περηφάνια. Μετά την ολοκλήρωση της τελετής, επέστρεψαν στο σχολείο, έχοντας ζήσει μια ξεχωριστή εμπειρία μνήμης και τιμής.
“Εγγραφή μαθητών 2025-2026”
ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ για τη σχολική χρονιά 2025-2026
ΟΙ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ!!!
Τσικνοπέμπτη 2024-2025
protothema.gr: Ομάδα Τέχνης ‘Πάροδος’ 2024-2025
Θεατρικές δράσεις και παιχνίδια στο 6ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Αθηνών
Άρθρο της Βασιλικής Χρυσοστομίδου που δημοσιεύτηκε στο protothema.gr στις 21 Φεβρουαρίου 2025
Κάντε link: Σεπόλια: Ένα παλιό βουστάσιο μετατράπηκε σε σχολείο «κόσμημα», δείτε φωτογραφίες
Πόλη σαν Θέατρο, «Μικρό Θέατρο Σκιών Φασιανού» 2024-2025
Την Παρασκευή, 21 Φεβρουαρίου 2025, πραγματοποιήσαμε μια επίσκεψη στο Μουσείο Αλέκος Φασιανός. Οι μαθητές, παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα, Η Πόλη σαν Θέατρο, «Μικρό Θέατρο Σκιών Φασιανού». Ξεκίνησε, μια βιωματική δραστηριότητα που εστίαζε στα χρώματα. Μπορεί ο κόσμος μας, να έχει μόνο ένα χρώμα η πολλά; Οι μαθητές παρατήρησαν το χώρο, μέσα από διαφάνειες διαφορετικών αποχρώσεων. Στη συνέχεια, παρατηρήσαμε έναν πίνακα του Αλέκου Φασιανού. Υπήρχε η απεικόνιση μιας ανθρώπινης φιγούρας με ένα φουλάρι. Με αφορμή, το συγκεκριμένο έργο, πέρασαν από τα χέρια των μαθητών διαφορετικές υφές υφασμάτων. Ποιο ύφασμα ταιριάζει με την απεικόνιση του υφάσματος στο ζωγραφικό έργο; Οι μαθητές μας, έδωσαν διαφορετικές απαντήσεις. Αυτή η απάντηση, αποτελεί την ίδια την αλήθεια του Φασιανού. Ακόμη, γνωρίσαμε τις χάρτινες θεατρικές φιγούρες του καλλιτέχνη. Αγγίξαμε τις φιγούρες κ τις χρησιμοποιήσαμε για μια αυτοσχέδια παράσταση θεάτρου σκιών. Οι μαθητές, χωρίστηκαν σε δυο ομάδες. Η ομάδα, των δράκων και η ομάδα των μελισσών. Αφού, σκεφτήκαμε μια ιστορία, ζωντανέψαμε τις ιδέες μας με μια μικρή παρουσίαση, μιας παράστασης θεάτρου σκιών. Επιπλέον, έγινε ένας διάλογος σχετικά με τον πίνακα «Καφενόβιοι». Έγινε αναφορά, στην αναπαράσταση της πόλης με τα καφενεία της εποχής και τα μικρά επαγγέλματα όπως εκείνο του γαλατά. Τέλος, μαθητές κι εκπαιδευτικοί αφιερώσαμε χρόνο για την περιήγηση μας στους υπόλοιπους ορόφους του μουσείου ώστε να έχουμε μια λεπτομερή εικόνα από τα έργα του Αλέκου Φασιανού. Μας περίμενε μια έκπληξη, η αποκάλυψη του κρυμμένου δράκου, που βρισκόταν στο ισόγειο. Ήταν μια ξεχωριστή περιήγηση, στο Μουσείο Αλέκος Φασιανός, ένας χώρος που κάποτε ήταν το σπίτι του Καλλιτέχνη.
Θεατρολόγος,
Μαυροδήμου Πέγκυ