Εργαστήρια Δεξιοτήτων_Περιβάλλον

Δημιουργία Λαχανόκηπου

Image 1 3Στο πλαίσιο των εργαστηρίων δεξιοτήτων που σχετίζονται με το περιβάλλον, σχεδιάσαμε δράσεις που επικεντρώνονται στην ευαισθητοποίηση σχετικά με τα σύγχρονα οικολογικά ζητήματα και στον επανασχεδιασμό της

 » Διαβάστε περισσότερα

Ε’ ΚΑΙ ΣΤ΄_ΤΟ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΑΓΩΝΙΣΜΑ BASEBALL5

Baseball5

Στα πλαίσια της διάδοσης του αθλητικού πνεύματος και της γνωριμίας των μαθητών/τριών με αθλήματα των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων, επισκέφτηκαν, τη Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2024,

 » Διαβάστε περισσότερα

Γ-Δ ΤΑΞΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Επίσκεψη στην έκθεση “Αρχαία Ελλάδα”

Την Τετάρτη 20/11/2024  οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ’  και Δ ‘ τάξης του σχολείου μας επισκέφθηκαν την έκθεση “ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ” στο Ολυμπιακό Κέντρο στο Γουδί που είναι αφιερωμένη στον Αρχαίο Ελληνικό Πολιτισμό. Τα παιδιά απόλαυσαν

 » Διαβάστε περισσότερα

ΣΤ ΤΑΞΗ_ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΑΚΧΑΡΩΔΗ ΔΙΑΒΗΤΗ

Παγκόσμια ημέρα Σακχαρώδη διαβήτη

Image 1 1Με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα Σακχαρώδη διαβήτη, οι μαθητές της Στ’ τάξης ενημερώθηκαν και ευαισθητοποιήθηκαν από την Σχολική

 » Διαβάστε περισσότερα

Δ ΤΑΞΗ-ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΛΟΣΥΝΗΣ

Παγκόσμια ημέρα Καλοσύνης

Image 1Με αφορμή την  Παγκόσμια Ημέρα Καλοσύνης (13/11)  οι μαθητές της Δ΄ τάξης συζήτησαν με τη δασκάλα τους κ. Καρκούλια Γεωργία

 » Διαβάστε περισσότερα

Α ΤΑΞΗ_ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ: ΜΗΝΑΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Παγκόσμια Ημέρα Υγιεινής Διατροφής

IMG 468fee459657b7f0d2cccbfb173f1656 VΜε αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Υγιεινής Διατροφής (16 Οκτωβρίου) οι μαθητές της Α τάξης ευαισθητοποιήθηκαν ποικιλοτρόπως στο θέμα της υγιεινής διατροφής από τις

 » Διαβάστε περισσότερα

11η ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΕΡΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ 2024

«Αθλούμαστε Μαζί. Δίνουμε ποιότητα στη Ζωή»

Image 1Την Παρασκευή 20/9/20224 οι μαθητές και οι μαθήτριες των Α’, Β’, Γ’, Δ’, Ε’ και ΣΤ’ τάξεων επισκέφτηκαν τις εγκαταστάσεις ενός αθλητικού κέντρου δραστηριοτήτων, στα πλαίσια της «11ης Πανελλήνιας Ημέρας

 » Διαβάστε περισσότερα

Σεισμικός κίνδυνος

Άσκηση σεισμού 

Την  Παρασκευή 18/10/24, στις 11:20  πραγματοποιήσαμε την πρώτη άσκηση σεισμού στο πλαίσιο σχεδίου ενεργειών για τη διαχείριση του σεισμικού κινδύνου. Η άσκηση θα επαναλαμβάνεται κάθε τρίμηνο, όπως προβλέπεται από το μνημόνιο ενεργειών του σχολείου.