ΤΑΞΕΙΣ Α΄,Β΄,Γ΄
Επίσκεψη στο Ινστιτούτο Γεωπονικών Σπουδών
Στις 17/10/ 2024 οι τάξεις Α, Β και Γ επισκέφθηκαν το Ινστιτούτο Γεωπονικών Σπουδών
Επίσκεψη στο Ινστιτούτο Γεωπονικών Σπουδών
Στις 17/10/ 2024 οι τάξεις Α, Β και Γ επισκέφθηκαν το Ινστιτούτο Γεωπονικών Σπουδών
Πρόγραμμα Επιβράβευσης Ανακύκλωσης
Την Δευτέρα 7/10/2024 επισκέφθηκε το σχολείο μας το Μεγαλύτερο Πρόγραμμα Επιβράβευσης Ανακύκλωσης της Ευρώπης THE GREEN CITY (όπως είχε συμβεί και πέρυσι )με ιδιαίτερη επιτυχία και ενεργό
Ανθοφύτευση
Οι μαθητές και οι μαθήτριες των τάξεων Α και Β μαζί με τις δασκάλες τους, κ. Σωτηρία Δήμου, κ. Αφροδίτη Χαραλαμποπούλου και κ. Αναστασία Μαρτίκα, ομόρφυναν την είσοδο του σχολείου μας, φυτεύοντας λουλούδια στον κήπο και αναλαμβάνοντας τη φροντίδα τους. Με αυτή τη βιωματική δραστηριότητα αναπτύσσεται η οικολογική
Διαφορετικότητα- Συμπερίληψη
Την Πέμπτη, 23/5/2024 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ’ και Δ’ τάξης επισκέφτηκαν “το Σπίτι των Παραμυθιών”. Μέσα από την αφήγηση παραμυθιών τα παιδιά γνώρισαν και κατανόησαν την έννοια της διαφορετικότητας ενώ με παιγνιώδεις δραστηριότητες ήρθαν σε επαφή με την γραφή braille και τη ζωγραφική με το
Αθλητική Άνοιξη 2024
Το σχολείο μας συμμετείχε στους Αθλητικούς αγώνες “Αθλητική Άνοιξη 2024”. Συγχαρητήρια στα παιδιά και στον καθηγητή τους Φυσικής Αγωγής κ. Κοντοστάνο Δημήτρη.
Ακολουθεί η συγχαρητήρια επιστολή του τμήματος Αθλητισμού του Δήμου Παπάγου- Χολαργού.
Α΄ Βραβείο
σε Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ζωγραφικής
Με μεγάλη χαρά σας ανακοινώνουμε ότι το σχολείο μας έλαβε το Α’ βραβείο στον Πανελλήνιο διαγωνισμό ζωγραφικής “1924-2024: 100 Χρόνια Δημιουργικής πορείας τομέα Νεότητας Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού”. Συγχαρητήρια στους μαθητές/ μαθήτριες της ΣΤ και στον καθηγητή
Α΄ Βοήθειες σε σκύλους
Στα πλαίσια του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Αδέσποτων Ζώων, την Τετάρτη 3 Απριλίου 2024, ήρθε στο σχολείο μας Πιστοποιημένος Εκπαιδευτής της Κοινοφιλικής Ομάδας του Τομέα Σαμαρειτών Διασωστών και Ναυαγοσωστών του ΕΕΣ και εκπαίδευσε τους μαθητές και τις μαθήτριες των τάξεων Γ’-ΣΤ’ στις Α΄ Βοήθειες σε σκύλους. Ευχαριστούμε
The Green City
Την Δευτέρα 1 Απριλίου 2024, οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας ενημερώθηκαν για το πρόγραμμα «The Green City» της Περιφέρειας Αττικής, του Δήμου Παπάγου-Χολαργού και του ΕΔΣΝΑ (Φορέα Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων Αττικής) και έλαβαν πολύ χρήσιμες πληροφορίες από τους υπεύθυνους του προγράμματος για την ορθή διαχείριση
Απλώνω ευτυχία – δυναμώνω τη Φλόγα στην καρδιά
Με αφορμή το Πάσχα, το σχολείο μας, σε συνεργασία με το συστεγαζόμενο 3ο Νηπιαγωγείο Χολαργού, συμμετείχε στη βραβευμένη εθελοντική δράση «Απλώνω ευτυχία- δυναμώνω τη Φλόγα στην καρδιά» που πρωτοξεκίνησε η εκπαιδευτικός Γεωργία Σολωμού στην Κύπρο και συνεχίζεται με μεγάλη επιτυχία στην Ελλάδα από τον
Εκπαιδευτική επίσκεψη στο ίδρυμα “Takis foundation”
Την Παρασκευή 12/04/24 τα παιδιά της Ε’ και Στ’ τάξης επισκέφθηκαν το ίδρυμα “Takis foundation” στο Καματερό. Στο εν λόγω ίδρυμα η τέχνη συνυπάρχει με τις θετικές επιστήμες και το φυσικό περιβάλλον. Εκεί, οι υπεύθυνοι του χώρου ξενάγησαν τα παιδιά τόσο στον