Το σχολείο μας συμμετείχε τη σχολική χρονιά 2021-2022 στο πιλοτικό Πρόγραμμα Erasmus+ «National Nations Goes Digital».
Σκοπός του Προγράμματος είναι να ενσωματωθεί στις δράσεις της ΟΡΝΙΘΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ που αφορούν την υπαίθρια εκπαίδευση και την αστική βιοποικιλότητα και ως εκ τούτου να απευθυνθεί σε ένα ευρύ φάσμα σχολείων τα επόμενα σχολική έτη.
Τα τμήματα που συμμετείχαν φέτος ήταν το Γ1, Γ2 και Ε και οι εκπαιδευτικοί Πηγή Γρύλλη, Άννα Γρώπα, Δέσποινα Πονηρού, Αναστασία Πανταλέων και Κατερίνα Φέτση.
Την Τετάρτη 13/4/2022 πραγματοποιήθηκαν τα προγράμματα “Ο κύκλος ζωής της πεταλούδας”(Γ1), “Φυτεύουμε”(Γ2) και “Τι χρειάζονται τα πουλιά για να επιβιώσουν;”(Ε).
“Ο κύκλος ζωής της πεταλούδας”(Γ1)
Τo πρόγραμμα της Ορνιθολογικής Εταιρείας, στ0 οποίο συμμετείχε το Γ1, είχε σκοπό να γνωρίσουμε τα έντομα που ζουν στον κήπο του σχολείου μας. Το προγραμμα ήταν εξαιρετικό. Τα παιδιά έγιναν μικροί εξερευνητές και εντομολόγοι. Ανακάλυψαν έντομα του κήπου μας, ζωγράφισαν τα χαρακτηριστικά τους, μπήκαν σε ρόλους κάνοντας δραματοποίηση και στο τέλος κρέμασαν μια φωλιά για πεταλούδες στο δέντρο του σχολείου μας για να τις φιλοξενήσει.
“Φυτεύουμε”(Γ2)
Τα παιδιά χωρίστηκαν σε δύο ομάδες, την ομάδα του ήλιου και την ομάδα της σκιάς, για να δουν σε ποιο σημείο της αυλής μπορούν να φυτέψουν με επιτυχία. Χρησιμοποίησαν θερμόμετρα και ζωγράφισαν τα σημεία που επέλεξαν. Συζήτησαν στην ολομέλεια τις εμπειρίες τους και στο τέλος βρήκαν το πιο κατάλληλο μέρος για τις γλάστρες τους! Πέρασαν φανταστικά!
“Τι χρειάζονται τα πουλιά για να επιβιώσουν;”(Ε)
Οι μαθητές της Ε τάξης συμμετείχαν στο πρόγραμμα κ ασχολήθηκαν με τα άγρια πουλια που ζουν στις πόλεις. Μετά από μια πολύ δημιουργική συζητήση τα παιδιά αναγνωρίζουν τα βασικά χαρακτηριστικά των πουλιών αλλά και τις ανάγκες τους. Στο τέλος οι μαθητές τοποθετούν μια ταίστρα και μια φωλιά σε δέντρο στο προαύλιο του σχολείου. Οι μαθητές της Ε τάξης είναι υπεύθυνοι για αυτές τις δυο κατασκευές. Τους επόμενους μήνες παρακολουθούν αν η φωλιά θα κατοικηθεί κ αν η ταιστρα θα αδειάσει. Επίσης ενημερώνουν τους υπόλοιπους μαθητές του σχολείου σχετικά με αυτή τη δράση!






















