European SchoolRadio Logo

Erasmus+

Το σχολείο μας συμμετείχε τη σχολική χρονιά 2021-2022 στο πιλοτικό Πρόγραμμα Erasmus+ «National Nations Goes Digital».

Σκοπός  του Προγράμματος είναι να ενσωματωθεί στις δράσεις της ΟΡΝΙΘΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ που αφορούν την υπαίθρια εκπαίδευση και την αστική βιοποικιλότητα και ως εκ τούτου να απευθυνθεί σε ένα ευρύ φάσμα σχολείων τα επόμενα σχολική έτη.

Τα τμήματα που συμμετείχαν φέτος ήταν το Γ1, Γ2 και Ε και οι εκπαιδευτικοί Πηγή Γρύλλη, Άννα Γρώπα, Δέσποινα Πονηρού, Αναστασία Πανταλέων και Κατερίνα Φέτση.

Την Τετάρτη 13/4/2022 πραγματοποιήθηκαν τα προγράμματα “Ο κύκλος ζωής της πεταλούδας”(Γ1), “Φυτεύουμε”(Γ2) και “Τι χρειάζονται τα πουλιά για να επιβιώσουν;”(Ε).

“Ο κύκλος ζωής της πεταλούδας”(Γ1)

Τo πρόγραμμα της Ορνιθολογικής Εταιρείας, στ0 οποίο συμμετείχε το Γ1, είχε σκοπό να γνωρίσουμε τα έντομα που ζουν στον κήπο του σχολείου μας. Το προγραμμα ήταν εξαιρετικό. Τα παιδιά έγιναν μικροί εξερευνητές και εντομολόγοι. Ανακάλυψαν έντομα του κήπου μας, ζωγράφισαν τα χαρακτηριστικά τους, μπήκαν σε ρόλους κάνοντας δραματοποίηση και στο τέλος κρέμασαν μια φωλιά για πεταλούδες στο δέντρο του σχολείου μας για να τις φιλοξενήσει.

“Φυτεύουμε”(Γ2)

Τα παιδιά χωρίστηκαν σε δύο ομάδες, την ομάδα του ήλιου και την ομάδα της σκιάς, για να δουν σε ποιο σημείο της αυλής μπορούν να φυτέψουν με επιτυχία. Χρησιμοποίησαν θερμόμετρα και ζωγράφισαν τα σημεία που επέλεξαν. Συζήτησαν στην ολομέλεια τις εμπειρίες τους και στο τέλος βρήκαν το πιο κατάλληλο μέρος για τις γλάστρες τους! Πέρασαν φανταστικά!

IMG 20220413 100702IMG 20220413 102344IMG 20220413 102603IMG 20220413 104005IMG 20220413 103959

165174812645516517481264691651748126449IMG 20220413 103729 IMG 20220413 103152 IMG 20220413 105008IMG 20220413 110206 IMG 20220413 112139 IMG 20220413 114755 IMG 20220413 114721

 

“Τι χρειάζονται τα πουλιά για να επιβιώσουν;”(Ε)

Οι μαθητές της Ε τάξης συμμετείχαν στο πρόγραμμα κ ασχολήθηκαν με τα άγρια πουλια που ζουν στις πόλεις. Μετά από μια πολύ δημιουργική συζητήση τα παιδιά αναγνωρίζουν τα βασικά χαρακτηριστικά των πουλιών αλλά και τις ανάγκες τους. Στο τέλος οι μαθητές τοποθετούν μια ταίστρα και μια φωλιά σε δέντρο στο προαύλιο του σχολείου. Οι μαθητές της Ε τάξης είναι υπεύθυνοι για αυτές τις δυο κατασκευές. Τους επόμενους μήνες παρακολουθούν αν η φωλιά θα κατοικηθεί κ αν η ταιστρα θα αδειάσει. Επίσης ενημερώνουν τους υπόλοιπους μαθητές του σχολείου σχετικά με αυτή τη δράση!

IMG bf9534c35caa2e1d84e91b9b3afa6512 V IMG f652b374e39d3e69b818e1d4e27ab7c5 V IMG 6c1b6a22abdcc42f0fe8f5aa8d799e13 V IMG c5de34a067a7272808a83e4672c9fd0d V IMG 15acaf2e45498f3042e486ad186580a6 V IMG 031c415c9c5a5553032dbbe0f6beba45 V

 

Δεκέμβριος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031