Εγγραφές νηπίων-προνηπίων 2021-2022 (οι εγγραφές του 68ου Νηπιαγωγείου είναι κοινές με του 47ου Νηπιαγωγείου)

Για το σχολικό έτος 2021-2022 οι εγγραφές στο Νηπιαγωγείο θα πραγματοποιηθούν ηλεκτρονικά, από 1 έως 20 Μαρτίου 2021. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2021-2022, θα φοιτήσουν μαθητές, που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2021-22, μαθητές γεννημένοι το 2016 (νήπια) και το 2017 (προνήπια).

Η φοίτηση των νηπίων που συμπληρώνουν ηλικία τεσσάρων (4) ετών είναι υποχρεωτική σε όλους τους Δήμους της χώρας. 

 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ 

Συγκεκριμένα οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, από το σχολικό έτος 2020-2021 και εφεξής, γίνονται μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής με Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής, σύμφωνα με το άρθρο 1, της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το
νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου ο γονέας/ κηδεμόνας πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:

1. Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.

2.Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
3. Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του. Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767). Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας. δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,
ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και
στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».
Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζει ο Προϊστάμενος/νη-Διευθυντής/ντρια του Νηπιαγωγείου.
Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης,  ο γονέας/κηδεμόνας ενημερώνεται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσει κατά την επίσκεψή του στη σχολική μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται τα:
ζ) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.)
η) Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια (παρ. 4, του άρ. 6 του Π.Δ 79/2017 (ΦΕΚ Α’ 109), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 23 του ν. 4559/2018 (ΦΕΚ Α’ 142) και από το άρθρο 74 του ν. 4589/2019 (ΦΕΚ Α’ 13)).
θ) Βεβαίωση από ΚΕΣΥ, ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.
Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, ο χρήστης δηλώνει υπεύθυνα ότι ασκεί τη γονική επιμέλεια του τέκνου που αιτείται εγγραφή, σύμφωνα με τις διατάξεις του Αστικού Κώδικα. Μετά την υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της.
Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή». Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

 Η εγγραφή πρoνηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθρ. 6 του ΠΔ79/2017 (ΦΕΚ Α’ 109).

 ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ
α. Προϋποθέσεις εγγραφής στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα (13:00 – 16:00)

 Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής των Νηπιαγωγείων του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησης δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους. Οι Διευθυντές/ριες και οι Προϊστάμενοι/ες των Νηπιαγωγείων κάνουν δεκτές όλες ανεξαιρέτως τις αιτήσεις των γονέων/κηδεμόνων για φοίτηση των μαθητών/τριών στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα χωρίς προϋποθέσεις, σύμφωνα με όσα ορίζονται στη με αριθ. πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-9-2020, σχετική εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ. 7

Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30)

  •  Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
  •  Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια.
  • Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.

Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00 σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων δεν προβλέπεται

ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΜΕ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΓΟΝΕΑ

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη  παρουσία στο Νηπιαγωγείο (παρ 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) με την βοήθεια  μας  και  σύμφωνα με τα δικαιολογητικά  που  προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες  από 1 Μαρτίου έως και 20 Μαρτίου 2021 και ώρες από 8:30π.μ έως και 9:30π.μ. και 11:30π.μ. έως 12:30μ.μ.

Τις ίδιες ώρες μπορείτε να προσκομίζετε τα δικαιολογητικά που χρειάζονται για την εγγραφή των παιδιών σας.

Αυτά είναι τα εξής:

  • ΑΔΥΜ(χαρτί γιατρού συμπληρωμένο)
  • Βιβλιάριο υγείας παιδιού με τα απαραίτητα εμβόλια
  • Αποδεικτικό διεύθυνσης κατοικίας (φορολογική δήλωση ή ΟΤΕ ή ΔΕΗ) αλλιώς υπεύθυνη δήλωση σε περίπτωση φιλοξενίας με αληθή στοιχεία(υπάρχει στην ιστοσελίδα)
  • Αν φοιτά αδερφάκι στο 34ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου, χρειάζεται να προσκομίσετε βεβαίωση φοίτησης του από το Δημοτικό σχολείο.
  • Βεβαίωση από ΚΕΣΥ, ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
  • Το πιστοποιητικό γέννησης το αναζητά η Διεύθυνση του σχολείου.

Πριν την προσέλευση σας στη σχολική μονάδα θα πρέπει να έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία και να τηρούνται τα απαιτούμενα μέτρα αποφυγής διασποράς του κορονοϊού, όπως αυτά έχουν ανακοινωθεί από τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (Ε.Ο.Δ.Υ.)

Τηλέφωνο επικοινωνίας: 2810250956

E-mail: mail@68nip-irakl.ira.sch.gr

ΟΙ ΟΔΟΙ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ:

https://blogs.sch.gr/68nipirakl/files/2021/02/ΟΔΟΙ-ΠΟΥ-ΑΝΗΚΟΥΝ-ΣΤΑ-47-ΚΑΙ-68-ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ.pdf

 

 

 

Η αμυγδαλιά

“Ήρθε κοντά μου η άνοιξη στη μέση του χειμώνα

Αντίκρισα μία μορφή μια μαγική εικόνα”

( Αμυγδαλιά , Χρυσάνθη Καραούλη)

Οι πρώτες ανθισμένες αμυγδαλιές έκαναν την εμφάνιση τους στο σχολείο μας. Ένα εντυπωσιακό κλαδί με άνθη ροζ και λευκά πήρε τη θέση του στο βάζο της τάξης μας! Τα παιδιά έκπληκτα μας «πληροφόρησαν» ότι έχουν δει αμυγδαλιές στους αγρούς να έχουν ήδη ανθίσει. Έτσι, ξεκίνησε η ημέρα με κεντρικό άξονα το πανέμορφο αυτό δέντρο. Η αρχή έγινε με το μύθο της Φυλλίδας και του Δημοφώντα. Η αγάπη τους και η ιστορία τους «μάγεψε» τους μικρούς μαθητές.  Ξεκίνησε μια συζήτηση για το συναίσθημα της αγάπης. Κάθε παιδικός ορισμός  της αγάπης διαφορετικός όμως κάθε ένας  ιδιαίτερος και ξεχωριστός.  Έπειτα από τη συζήτηση σειρά έχουν οι δραστηριότητες μας.  Ζωγραφίσαμε της δική μας αμυγδαλιά και δίπλα όσους αγαπάμε πιο πολύ.  Το μπαμπά τη μαμά, το παιχνίδι μας, το κατοικίδιο ζωάκι μας.  Η λέξη «αγάπη» κυριάρχησε σε αυτό το φύλλο εργασίας.

Στη συνέχεια πήραμε τις τέμπερες, τα πινέλα μας την όμορφη διάθεση μας και δημιουργήσαμε. Τα παιδιά εργάστηκαν ατομικά χρησιμοποιώντας τα δαχτυλάκια τους  και ομαδικά και τα αποτελέσματα εντυπωσίαζαν.

Η πιο νοσταλγική επιστροφή….

 

2021 χαμόγελα, 2021 παιδικές φωνές γέμισε το σχολείο μας, με την άφιξη των μικρών μαθητών.

Το ημερολόγιο έγραφε 11 Ιανουαρίου 2021 και οι αίθουσες πλημμύρισαν ξανά με παιδιά γεμάτα λαχτάρα….

Λαχτάρα για να ξανασυναντήσουν τους φίλους τους, τις κυρίες τους και το σχολείο που είχαν τόσο καιρό να δουν.

Τα παιδιά γύρισαν πολύ χαρούμενα και έχοντας να πουν πάρα πολλά….. Πως πέρασαν, τι έκαναν, πως ένιωθαν και πως νιώθουν που επέστρεψαν στο σχολείο τους..

Νέος χρόνος!!!

Το 2021 είναι εδώ και οι αριθμοί του ήταν αφορμή για παιχνίδια και κατασκευές….

                                                     

 

                                     

Νέος μήνας!!!

Ο Γενάρης είναι εδώ!!! Με το υπέροχο φεγγάρι του που μοιάζει σαν….. “μαργαριτάρι” και πηγή έμπνευσης για τους μικρούς μας μαθητές!!!

Ο χειμώνας είναι εδώ!!!! Μαζί με το κρύο και τους χιονάνθρωπους του…..

   

                                                              

Όλοι εμείς είμαστε εδώ!!!!!

Είμαστε ξανά στο σχολείο μας!!!!

Είμαστε ξανά μαζί!!!!

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!

Ευχές…..

Οι δασκάλες του 68ου Νηπιαγωγείου σας εύχονται ο

καινούργιος χρόνος να είναι γεμάτος όμορφες στιγμές και πολλά χαμόγελα.

Άννα        Αθηνά       Ειρήνη       Ευαγγελία        Ιωάννα

 

                           

Μήνυμα του Αη Βασίλη!!!!!

Ο Άγιος Βασίλης πέρασε από το σχολείο μας αλλά δεν βρήκε κανένα….
Έτσι σκέφτηκε να σας στείλει ένα μήνυμα και να σας ευχηθεί καλή χρονιά.!!!!!
Ακούστε τον προσεκτικά!!!!

Μήνυμα του Αη Βασίλη

Η μαγεία των Χριστουγέννων στην ψηφιακή μας τάξη!!!!!

Για όλα τα παιδιά η γιορτή των Χριστουγέννων δεν είναι μια απλή γιορτή… κρύβει λαχτάρα, επιθυμία και μεγάλη προσμονή.

Τι κι αν τα σχολεία φέτος ήταν κλειστά, αυτά τα Χριστούγεννα τα νήπια μας αλλά και όλοι εμείς θα τα θυμόμαστε για πάντα.

Γιατί καθίσαμε όλοι μαζί, παιδιά, γονείς και δασκάλες, πάνω από υλικά χειροτεχνίας.

Γιατί μπήκαμε στη κουζίνα.

Γιατί πιάσαμε ξανά μαρκαδόρους ζύμες, βαμβάκι χαρτόνια, ψαλίδια και κόλλες.

Γιατί τελικά κάναμε όλοι τα σπίτια μας ένα χαρούμενο  νηπιαγωγείο!!!!!!

Κάθε μέρα η ψηφιακή μας τάξη έκρυβε εκπλήξεις, κάθε μέρα ήταν διαφορετική.

Πλησιάζοντας τα Χριστούγεννα, και αφού είχαμε μπει για τα καλά στο πνεύμα των γιορτών αποφασίσαμε να βάλουμε τη προσωπική μας πινελιά πάνω στο δέντρο του σπιτιού μας. Έτσι με πολύ απλά υλικά που όλοι έχουμε στο ντουλάπι μας και βάζοντας τη φαντασία και τη καλή μας διάθεση μπήκαμε στη κουζίνα. Αλεύρι, νερό, αλάτι και μερικά μυρωδικά ήταν αρκετά να μετατρέψουν ένα απλό ζυμάρι σε «παιδικά αριστουργήματα». Δεντράκια, μπάλες καμπάνες αστεράκια, φεγγαράκια, χιονάνθρωπους, είναι μερικά από αυτά που τα παιδιά μαζί με την βοήθεια των γονιών τους έπλασαν με αγάπη.

                                                 

Είπαμε την ιστορία της Γέννησης του Χριστού και τα παιδιά έφτιαξαν αγγελάκια, τους 3 Μάγους και κάρτες με αγγέλους.

         

                                

Διαβάσαμε το παραμύθι του Ευγένιου Τριβιζά ” Φρικαντέλα, η μάγισσα που μισούσε τα κάλαντα” και την ζωγράφισαν

             

Μιλήσαμε για το ελληνικό έθιμο του στολισμού του καραβιού και τα παιδιά έφτιαξαν το δικό τους καράβι

                                             

Φυσικά από τις πανέμορφες δημιουργίες των μικρών μας μαθητών δεν θα μπορούσε να λείπει ο πολυαγαπημένος τους Άγιος Βασίλης…..

              

 

Ρούντολφ το έλαφάκι

Ο Ρούντολφ με την κόκκινη μύτη….

Ο πρώτος από τους ταράνδους του Άγιου Βασίλη και ο πολυαγαπημένος όλων των παιδιών.

Τα παιδιά αφού άκουσαν, χόρεψαν και τραγούδησαν το “Ρούντολφ το ελαφάκι” το έφτιαξαν με την πατούσα και τα χεράκια τους.

                                 

και μία κάρτα Ρούντολφ