Βιωματική unplugged δραστηριότητα προγραμματισμού και προγραμματισμός beebot να πάει στα ονόματα των παιδιών/Experiential unplugged programming activity and programming beebot to go to children’s names

Στόχος της δράσης να εξοικειωθούν τα παιδιά  να κινούνται πάνω στην τετραγωνισμένη επιδαπέδια πίστα ακολουθώντας οδηγίες κατεύθυνσης.

Αρχικά γνώρισαν τα βελάκια κατεύθυνσης και τα κουμπιά go και x που υπάρχουν πάνω στη beebot και στη συνέχει η εκπαιδευτικός έκοψε τα αντίστοιχα βελάκια και κουμπιά και τα τοποθέτησε πάνω στο παιδί που θα έκανε το ρομπότ.

Πάνω στην τετραγωνισμένη πίστα τοποθετήθηκε η κούκλα της τάξης και τα παιδιά χωρίστηκαν σε δυάδες. Σε κάθε δυάδα το ένα παιδί θα ήταν το ρομπότ και το άλλο παιδί θα έκανε τον προγραμματιστή και θα καθοδηγούσε το ρομπότ-παιδί προκειμένου να φτάσει στην κούκλα της τάξης που ήταν στην πίστα.

Σε επόμενη δράση εμφανίστηκαν οι beebot και τα παιδιά τις προγραμμάτισαν να φτάσουν στα ονόματά τους.

The aim of the activity is to get the children used to moving on the squared floor track following direction instructions.

First they got to know the direction arrows and the go and x buttons that are on the beebot and then the teacher cut out the corresponding arrows and buttons and placed them on the child who would make the robot.

The class doll was placed on the squared track and the children were divided into pairs. In each pair one child would be the robot and the other child would act as the programmer and guide the child robot to reach the class doll that was on the track.

In the next activity the beebots appeared and the children programmed them to reach their names.

Αναρτημένο στο codeweek 2024

1 2 3 4

    5    IMG 20241001 090746