Unplugged coding στην αυλή του σχολείου

Βγήκαμε στην αυλή και παρατηρήσαμε τα 4 δέντρα που υπάρχουν ως προς τη θέση τους στο χώρο σε σχέση με άλλα αντικείμενα.Στην επόμενη διδακτική ώρα η κούκλα της τάξης είπε στα παιδιά ότι οι φίλοι της μια μέλισσα ένα χελιδόνι και μια πεταλούδα έχουν επιλέξει από ένα δέντρο της αυλής και εκεί έχουν κρύψει μια λιχουδιά.   Τα παιδιά για να πάρουν τη λιχουδιά θα πρέπει να χωριστούν σε 3αδες και κάθε ομάδα από ένα σημείο εκκίνησης που έχει οριστεί στο τετραγωνισμένο δάπεδο της αυλής θα δημιουργήσει έναν αλγόριθμο επιλέγοντας μια διαδρομή για να φτάσει σε ένα δέντρο.

Οι ρόλοι των μελών της ομάδας είναι οι παρακάτω:

  • Ένα παιδί κάνει το ρομπότ και τοποθετείται πάνω στο τετράγωνο αφετηρία.
  • Το δεύτερο παιδί μετράει τα τετράγωνα και τις κινήσεις κατεύθυνσης φωναχτά, ώστε
  • Το τρίτο παιδί να γράψει σε ένα πίνακα τον αλγόριθμο.

Στη συνέχεια το τρίτο παιδί διαβάζει τον κώδικα φωναχτά και το δεύτερο παιδί ακουμπά το παιδί ρομπότ για να εκτελέσει τη διαδρομή προς το δέντρο. Για τις κινήσεις μπροστά ακουμπά τη κοιλιά η το μέτωπο, για τις κινήσεις στρίβω δεξιά η αριστερά ακουμπά το δεξί η αριστερό ώμο αντίστοιχα και για τη κίνηση πίσω ακουμπά την πλάτη του παιδιού ρομπότ.

20240405 155628 COLLAGE  20240405 160001 COLLAGE