Όλο τον Φεβρουάριο, θα γιορτάζουμε την Παγκόσμια Ημέρα Ραδιοφώνου (13 Φεβρουαρίου) και τη Διεθνή Ημέρα Μητρικής Γλώσσας (21 Φεβρουαρίου) σε σχέση με το SDG 4 (Ποιοτική Εκπαίδευση) και το ζωντανό έργο τέχνης του Wassily Kandinsky.
Ο SDG 4 έχει να κάνει με τη διασφάλιση μιας χωρίς αποκλεισμούς και δίκαιης ποιότητας εκπαίδευσης και την προώθηση ευκαιριών δια βίου μάθησης για όλους.
Στόχος του είναι να διασφαλίσει ότι όλα τα παιδιά έχουν πρόσβαση σε ποιοτική προσχολική εκπαίδευση, πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Ο καλλιτέχνης Kandinsky εμπνεύστηκε τη μουσική για να δημιουργήσει τους πίνακές του. Συγκεκριμένα, πριν αρχίσει να ζωγραφίζει ο Καντίνσκι, άκουγε μουσική για να εμπνεύσει τις ιδέες του. Η μουσική τον βοήθησε να δημιουργήσει συναισθήματα και συναισθήματα που ήθελε να εκφράσει στην τέχνη του. Καθώς ζωγράφιζε, φανταζόταν τη μουσική ως χρώματα και σχήματα. Θα προσπαθούσε να αποτυπώσει την αίσθηση της μουσικής στους πίνακές του. Αφού τελείωνε έναν πίνακα, ο Καντίνσκι μερικές φορές άκουγε ξανά τη μουσική για να δει πώς ταίριαζε η μουσική με το έργο τέχνης που είχε δημιουργήσει.
Δραστηριότητα: Τα παιδιά άκουσαν μουσική και δημιούργησαν τους δικούς τους πίνακες σκεπτόμενα το σχολείο τους και πώς νιώθουν γι αυτό! Για τη δράση τα παιδιά θα εργαστούν ομάδες στο ψηφιακό εργαλείο Chrome Music Lab – kandinsky
Πατήστε την εικόνα
Throughout February, we will celebrate World Radio Day (February 13) and International Mother Language Day (February 21) in connection with SDG 4 (Quality Education) and the living artwork of Wassily Kandinsky.
SDG 4 is about ensuring inclusive and equitable quality education and promoting lifelong learning opportunities for all.
Its goal is to ensure that all children have access to quality early childhood education, primary and secondary education.
The artist Kandinsky was inspired by music to create his paintings. Specifically, before Kandinsky began to paint, he would listen to music to inspire his ideas. Music helped him create feelings and emotions that he wanted to express in his art. As he painted, he would imagine the music as colors and shapes. He would try to capture the feeling of the music in his paintings. After finishing a painting, Kandinsky would sometimes listen to the music again to see how the music fit with the artwork he had created.
Activity: The children listened to music and created their own on the boards thinking about their school and how they feel about it! For the activity, children will work in groups on the digital tool. Chrome Music Lab – kandinsky