Θεατρική παράσταση “Σβήσε το φως”
Οι μαθητές/τριες παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση “Σβήσε το φως” από την ομάδα ‘Κοπέρνικος” στο χώρο του σχολείου.
Οι μαθητές/τριες παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση “Σβήσε το φως” από την ομάδα ‘Κοπέρνικος” στο χώρο του σχολείου.