Εκπαιδευτική επίσκεψη της Γ Γυμνασίου στο Θέατρο ΛΑΜΠΕΤΗ – 21/11/2023
Το «Ποιος σκότωσε το σκύλο τα μεσάνυχτα;» αποτελεί το ημερολόγιο που κρατά με την παρότρυνση της αγαπημένης του δασκάλας, ο Κρίστοφερ Μπουν, ένα δεκαπεντάχρονο αγόρι στο φάσμα του αυτισμού. Ο Κρίστοφερ ξέρει πολλά για τα μαθηματικά και τη φυσική και ελάχιστα για τους ανθρώπους. «Φτιάχνει χάρτες και σχεδιαγράμματα, λατρεύει τα αστυνομικά μυθιστορήματα και το κόκκινο χρώμα. Δεν του αρέσει το κίτρινο και το καφέ, δεν αντέχει να τον αγγίζουν και δεν μπορεί να πει ψέματα.»
Η ιστορία του ξεκινά ως ένα αστυνομικό μυθιστόρημα. Ένα βράδυ βρίσκει νεκρό τον Ουέλινγκτον, το σκύλο της γειτόνισσάς του κι αποφασίζει να εξιχνιάσει το μυστήριο. Η έρευνα όμως αυτή, αναπάντεχα, θα τον οδηγήσει στην ανακάλυψη μιας μεγάλης αλήθειας για την χαμένη από καιρό μητέρα του.
Εφηβική Λέσχη Ανάγνωσης
Μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας συμμετέχουν για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά σε Πρόγραμμα της Βιβλιοθήκης της Βουλής των Ελλήνων .Φέτος με αφορμή τα 100 χρόνια από τη γέννηση της γνωστής Ελληνίδας συγγραφέως ‘Αλκης Ζέη διαβάζουμε για την ΕΦΗΒΕΙΑ .
Δράση της Εφηβικής Λέσχης – Τετάρτη 20/12/2023
Το “Χαμόγελο” … ξαναήρθε στο σχολείο μας
Για δεύτερη συνεχή χρονιά οι μαθητές/τριες μας συγκέντρωσαν τρόφιμα για το “Χαμόγελο του Παιδιού” . Τα τρόφιμα παραδόθηκαν την Δευτέρα 18/12/2023 από μέλη του 15μελούς . Και του χρόνου…
Εκπαιδευτική επίσκεψη του σχολείου μας – Παρασκευή 22/12/2023
Life in Space Exhibition(video)
Εκπαιδευτική επίσκεψη Γ Γυμνασίου στο XPLORE OCEANS.
ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ:
2nd GenAI (Generative AI) Summit SE Europe
Το Σάββατο 2/3/2024έξι μαθήτριες/ές της Γ΄ Γυμνασίου και δύο εκπαιδευτικοίτου σχολείου μας συμμετείχαν στο 2ο συνέδριο Παραγωγικής Τεχνητής Νοημοσύνης (Generative Artificial Intelligence) που έγινε στο Ίδρυμα Ευγενίδη κατόπιν πρόσκλησης από τον οργανισμό «The Tipping Point» (Content Partner στο Pillar της Εκπαίδευσης) με τον οποίο το σχολείο μας συνεργάζεται στο πρόγραμμα (Profession has no Gender).
Το δεύτερο συνέδριο Παραγωγικής Τεχνητής Νοημοσύνης (Generative Artificial Intelligence) στη Νοτιοανατολική Ευρώπη αποτελεί το μεγαλύτερο συνέδριο στην Ευρώπη με 3.000 live συμμετέχοντες και 15.000 μέλη διαδικτυακής κοινότητας. Στόχος του συνεδρίου είναι να ενδυναμώσει επιχειρήσεις, δημόσιους και ακαδημαϊκούς οργανισμούς στην Ελλάδα, τη Νοτιοανατολική Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή, να ενσωματώσουν βιώσιμα, δίκαια και υπεύθυνα την ΠΤΝ. Η τρίτη ημέρα του συνέδριου , Σάββατο 2 Μαρτίου 2024, ήταν αφιερωμένη στον πυλώνα της εκπαίδευσης, όπου μέσα από discussion panels, μεταξύ άλλων, αναδείχθηκαν βέλτιστες πρακτικές από προγράμματα ανάπτυξης GenAI δεξιοτήτων σε εθνικό επίπεδο, στην πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, καθώς και πολλαπλές πρωτοβουλίες για την προσαρμογή του τρόπου διδασκαλίας, αξιολόγησης και λειτουργίας ακαδημαϊκών οργανισμών από όλο τον κόσμο.
Γιορτή 25ης Μαρτίου
« Μικρός λαός και τραγουδά δίχως σπαθιά και βόλια
Για όλου του κόσμου το ψωμί , το φως και το τραγούδι.
Κάτω απ’ τη γλώσσα του κρατεί τους βόγγους και τα ζήτω
Κι αν κάνει πως τα τραγουδεί ραγίζουν τα λιθάρια»
Γιάννης Ρίτσος
Για να παρακολουθήσετε τη γιορτή πατήστε εδώ
Τα κείμενα βασίζονται στη θεατρική παράσταση “Το μεγάλο μας τσίρκο”. Το βίντεο έχει καθαρά εκπαιδευτικό χαρακτήρα.
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ 66ΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΣΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ ” ΕΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΜΙΛΗΣΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ”
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Το ΠΛΠΠ, κατά τη διάρκεια της τρέχουσας σχολικής χρονιάς, συντόνισε Δίκτυο 380 σχολικών μονάδων της χώρας μας οι οποίες συνεργάζονται και συνυπάρχουν για την υλοποίηση Πανελλαδικού Μαθητικού Συνεδρίου Τοπικής Ιστορίας με θεματικό άξονα: «Έλα να σου μιλήσω για τον τόπο μου».
Οι σχολικές μονάδες αντιμετώπισαν πολυεδρικά το θέμα, εκπονώντας ερευνητικές εργασίες, έργα δημιουργικής γραφής, εικαστικά, δρώμενα, ψηφιακές αφηγήσεις, μουσικές παραγωγές, βιωματικά εργαστήρια, πάνω στις εξής υποενότητες της βασικής θεματικής:
α) Τοπική ιστορία και εθιμικές τοπικές συνήθειες
β) Μνημεία και αρχαιολογικοί χώροι
γ) Τοπική Λογοτεχνία/ Συνδεδεμένοι με τον τόπο λογοτέχνες
δ) Τέχνες και αρχιτεκτονική
ε) Τοπική ιδιομορφία: φυσικό και ανθρωπογενές περιβάλλον
στ) Οικονομική ζωή/ εμπορική δραστηριότητα
ζ) Εξέχουσες μορφές του τόπου.
Το παραγόμενο αποτέλεσμα του Δικτύου, που ανέρχεται στις 580 εργασίες, τις οποίες εκπόνησαν 7520 συμμετέχοντες μαθητές με τους 1045 επιβλέποντες καθηγητές τους, θα παρουσιαστεί στο ομώνυμο 2ο Πανελλαδικό Μαθητικό Υβριδικό Συνέδριο που θα διεξαχθεί στο Σχολείο μας διαδικτυακά την Τετάρτη 17, Πέμπτη 18 και Παρασκευή 19/4/23 και δια ζώσης το Σάββατο 20/4/23 για τις 80 σχολικές μονάδες που θα μετακινηθούν στην πόλη μας για αυτό τον σκοπό με 1760 μαθητές και 262 καθηγητές.
Θεωρούμε πως η συμμετοχή σχολικών μονάδων στο Δίκτυο ενισχύει τους μεταξύ τους δεσμούς, εντείνει την εξωστρέφεια των σχολείων, αναδεικνύει δεξιότητες και ταλέντα των μαθητών, καλλιεργεί τον κριτικό και κοινωνικό εγγραμματισμό τους και αποτελεί αντίδοτο στην απομόνωση που οι υγειονομικές συνθήκες επέβαλαν.
Τέλος, θεωρούμε πως το εν λόγω θέμα, παρά τις ταχύτητες που καθημερινά αναπτύσσουμε και την άνετη κυκλοφορία μας στη χώρα της πληροφορίας, παραμένει ιδεώδες για την κάλυψη των ανωτέρω παραμέτρων και την ουσιαστική μας επαφή με τη «γειτονική μας ετερότητα».
Ο Σύλλογος Διδασκόντων του ΠΛΠΠ
Για να δείτε το πρόγραμμα του συνεδρίου πατήστε εδώ
Για να δείτε τις εργασίες των μαθητών/τριών πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο
ΓΕΥΣΟΥ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ- ΓΕΥΣΟΥ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ
Δείτε στιγμιότυπα του συνεδρίου πατώντας εδώ
ΜΑΘΗΜΑ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ : PROJECT