Γλώσσα:Ανάγνωση παραμυθιού:”Το φύλλο που δεν ήθελε να πέσει”Είναι η ιστορία του φύλλου μιας λεύκας που δεν θέλει να πέσει από το δέντρο το Φθινόπωρο.Στο τέλος όμως θυσιάζεται,προκειμένου να σκεπάσει και να σώσει από το κρύο ένα σπουργίτι.
Δημιουργία και Έκφραση:Δραματική τέχνη.Τα παιδιά γίνονται δέντρα (φυλλοβόλα -αειθαλή)και αναπαριστούν τις αλλαγές στη φυλλωσιά τους καθώς αλλάζουν οι εποχές
Μουσική:οι ήχοι του φθινοπώρου.Τα παιδιά χρησιμοποιούν το σώμα(χέρια,δάκτυλα,πόδια) και τη φωνή τους και μιμούνται τους ήχους της βροχής ,του αέρα κ.τ.λ
Μελέτη Περιβάλλοντος:Συζήτηση για τα αειθαλή και τα φυλλοβόλα δέντρα.
Δημιουργία και Έκφραση:Κατασκευή φθινοπωρινού δέντρου με χαρτί γλασέ και με δακτυλομπογιές.
Κατασκευή δέντρου με αληθινά φύλλα.
Τέχνη:”Φθινοπωρινό τοπίο με τέσσερα δέντρα” Βίνσεντ Βαν Γκογκ.Τα παιδιά περιγράφουν τον πίνακα και συζητούν για το χρώμα των φύλλων των δέντρων.
Μαθηματικά.Έχουμε κατασκευάσει ένα δέντρο και έχουμε κόψει φύλλα διαφόρων χρωμάτων(κόκκινο,κίτρινο,πράσινο,καφέ,πορτοκαλί) και μεγεθών(μικρό-μεγάλο)Επεξεργαζόμαστε τοπικές έννοιες όπως πάνω-κάτω,ψηλά -χαμηλά κτλ.Δίνουμε κάθε φορά οδηγίες στα παιδιά όπως βάλε τα κίτρινα φύλλα στα ψηλά κλαδιά και τα κόκκινα στα χαμηλά.
Πραγματοποιούνται ταξινομήσεις σύμφωνα με το χρώμα και σειροθετήσεις.π.χ. Τοποθέτηση φύλλων από το μικρότερο στο μεγαλύτερο και αντίστροφα.
Αντιστοίχηση αριθμού και ποσότητας
Δείχνουμε στα παιδιά καρτέλες με αριθμούς και τους λέμε να βάλουν στο δέντρο τόσα φύλλα όσα δείχνει η καρτέλα με τον αντίστοιχο αριθμό.
