Παγκόσμια ημέρα των Δικαιωμάτων του Παιδιού

-Τα παιδιά έμαθαν για τα δικαιώματά τους,περιηγήθηκαν στην ιστοσελίδα της unicef,είδαν ένα DVD που είχε στείλει η οργάνωση αυτή και ζωγράφισαν τα δικαιώματά τους

Επίσκεψη στο φούρνο της γειτονιάς μας

-Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες.Η μία ομάδα θα παρατηρούσε το πρατήριο,η άλλη τον φούρνο και η τρίτη το ζυμωτήριο.Ως ρεπόρτερ ετοίμασαν τις ερωτήσεις που θα έκαναν στον φούρναρη.Μετά την επίσκεψη τα παιδιά κατέγρασαν τις εμπειρίες τους με ζωγραφική

“Από το σιτάρι στο ψωμί”

-Διαβάζουμε το παραμύθι”το πιο γλυκό ψωμί”.Διαβάζουμε το βιβλίο”Από πού βγαίνει αυτό?'” και με τη βοήθεια του εποπτικού υλικού μαθαίνουμε για τη διαδικασία του οργώματος,της σποράς κτλ.Στη συνέχεια τα παιδιά με παντομίμα αναπαριστούν τις γεωργικές εργασίες που απαιτούνται.Στο τέλος βάζουν σε λογική ακολουθία τις εικόνες.

-Με τα παιδιά ετοιμάζουμε τη ζύμη,την πλάθουμε ,της δίνουμε σχήμα και μορφή και οι δημιουργίες των παιδιών είναι έτοιμες.

Κύκλοι.Kandinsky

-Γνωρίζουμε τον Ρώσσο αυτό ζωγράφο,ο οποίος ανήκε

ι στους πρωτοπόρους της αφηρημένης τέχνης.Τα παιδιά σε κάνσον χαρτί σχηματίζουν κύκλους.Έπειτα  κόβουν και  χρωματίζουν.Σε χαρτί εφημερίδας ζωγραφίζουν τον κορμό ενός δέντρου και κολλούν τους κύκλους δημιουργώντας έτσι πολύχρωμα δέντρα.

χρώμτα και σχήματα

-Επεξεργαζόμαστε τους πίνακες ζωγραφικής του Paul Klee.Συζητάμε για τα χρώματα και τα σχήματα που χρησιμοποιεί ο ζωγράφος.Στη συνέχεια τα παιδιά σε κάνσον χαρτί ζωγραφίζουν τετράγωνα και ορθογώνια και τα χρωματίζουν χρησιμοποιώντας διαφορετικά χρώματα.