Επιτραπ[αί]ΖΟΥΜΕ;;; – Ημέρα επιτραπέζιου παιχνιδιού

Στο νηπιαγωγείο ΖΟΥΜΕ για το παιχνίδι, το παιχνίδι είναι η ζωή των παιδιών! Στο πλαίσιο της δράσης του συλλογικού προγραμματισμού με στόχο τη βελτίωση των σχέσεων μεταξύ των μαθητών και την καλλιέργεια καλύτερου κλίματος συνεργασίας, υποστήριξης και εμπιστοσύνης στην σχολική τάξη, καθιερώσαμε την Ημέρα Επιτραπέζιου Παιχνιδιού (κάθε Τρίτη, στις ελεύθερες δραστηριότητες).

Τα παιδιά με πολύ ενθουσιασμό υποστήριξαν την ημέρα αυτή και με τις ομάδες τους επιδόθηκαν στην εκμάθηση των κανόνων νέων και παλιών επιτραπέζιων παιχνιδιών, ανέπτυξαν τις επικοινωνιακές τους δεξιότητες και βελτίωσαν τις ικανότητες τους στη στρατηγική, στη συγκέντρωση, στην αποδοχή του διαφορετικού και ασφαλώς διασκέδασαν παίζοντας στο νηπιαγωγείο. Επιπλέον, τα παιδιά εμπνευσμένα από βιβλία και υλικό που αναζήτησαν στο διαδίκτυο, με την υποστήριξη του εκπαιδευτικού τους, έφτιαξαν το δικό τους επιτραπέζιο παιχνίδι.

Τέλος, διοργανώσαμε και την ημέρα επιτραπέζιων αγώνων, όπου παιδιά, εκπαιδευτικοί και γονείς, παίξαμε με τα περισσότερα επιτραπέζια που διαθέτουμε, αλλά και με αγαπημένα επιτραπέζια των παιδιών.

ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΑ 2

ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΑ 3

ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΑ 1

Επίσκεψη στο ΚΔΑΠ – ΜΕΑ “Πρόσβαση” Περαίας

Στο πλαίσιο του σχεδίου δράσης του συλλογικού προγραμματισμού για τη φετινή χρονιά και μέσα από την υλοποίηση  Προγράμματος Αγωγής Υγείας με θέμα την Διαφορετικότητα, ενισχύουμε και δυναμώνουμε τις σχέσεις των παιδιών μεταξύ τους, προσεγγίζουμε τη διαφορετικότητα μέσα από το χώρο δημιουργικής απασχόλησης των ατόμων με ειδικές ανάγκες.

Σε συνεργασία με τη Διεύθυνση του ΚΔΑΠ – ΜΕΑ “Πρόσβαση” στην Περαία, πραγματοποιούμε εκπαιδευτική επίσκεψη στο χώρο, με συμμετοχή γονέων και υλοποιούμε κοινές δράσεις εικαστικές, κινητικές  με τα παιδιά του ΚΔΑΠ στο χώρο τους! Τα παιδιά του νηπιαγωγείου ενθουσιάστηκαν και συμμετείχαν με μεγάλο ενδιαφέρον και ένιωσαν τη μεγάλη αγκαλιά που μας προσέφεραν όλα τα παιδιά του ΚΔΑΠ, οι παιδαγωγοί και η Διεύθυνση. Το μήνυμα που μεταφέρουμε σε όλους είναι  “Ολοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι”!!!

Τους ευχαριστούμε όλους και τους ευχόμαστε κάθε επιτυχία στο έργο τους!

prosvasi 1

prosvasi 3

prosvasi 2

 

ΠΡΟΣΒΑΣΗ 4

Μάιος – Λουλούδια

Ο Μάης έφτασε λουλούδια φορτωμένος και τα παιδιά εμπνέονται και δημιουργούν!!!

(διαρκής ανανέωση υλικού)

protomagia

Πρωτομαγιάτικα στεφάνια, απλα και… γεμάτα χρώματα και λουλουδο-ιδέες!!!

Πάσχα

Λίγες μέρες πριν τον ερχομό του Πάσχα, ασχοληθήκαμε με ποικιλία δράσεων σχετικές με τη Μεγάλη Εβδομάδα, τα πασχαλινά ήθη & έθιμα του τόπου μας και εμπλέκοντας – κυρίως – τις τέχνες τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με τις δημιουργικές τους ικανότητες!

(ενδεικτικές φωτογραφίες από τις δράσεις)

pasxa 1 pasxa 2

 

Μάρτη, Μάρτη βροχερέ!!!

Καλώς ήρθες Μάρτη με τις πολλές βροχές σου!!!

Ακούσαμε το τραγούδι του Μάρτη και στη συνέχεια τα παιδιά σε ομάδες έφτιαξαν φωλίτσες με πλαστελίνη.

Μάρτη,Μάρτη βροχερέ και Απρίλη δροσερέ, τα πουλάκια κελαηδούν, τα δενδράκια φύλλ’ ανθούν.

Μάρτη,Μάρτη βροχερέ και Απρίλη δροσερέ, τα πουλάκια αβγά γεννούν κι αρχινούν να τα κλώσουν.

Μουσική Ανθολογία: Λεωνίδας Πλαστάρας

ΦΩΛΙΤΣΕΣ

 

Εγγραφές σχολικού έτους 2023-2024

Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2023-2024, εγγράφονται μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2019.

Η εγγραφή πρoνηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθρ. 6 του ΠΔ79/2017 (Α 109).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Ι. ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης, για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

→ Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

→ Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.

→ Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767)::

  1. τα στοιχεία του προνηπίου/ νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση.
  2. τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
  3. τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα
  4. εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου/νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
  5. τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων/νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου»

Παραστατικά που απαιτείται να προσκομίσουν οι γονείς κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα :

  1. η αίτηση εγγραφής και τα δικαιολογητικά για το προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα ή/και το τμήμα πρόωρης υποδοχής
  2. Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.)
  3. Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).
  4. Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
    Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

Όρια νηπιαγωγείου 2023-2024:

1

Η υγιεινή των χεριών-εκπαιδευτικό πρόγραμμα (Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας)

Είμαστε πολύ χαρούμενοι που υποδεχθήκαμε στην τάξη μας γιατρούς από το Δίκτυο  Πρόληψης και προαγωγής της Υγείας, της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, οι οποίοι υλοποίησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Η υγιεινή των χεριών”. Μέσα από διαδραστικές δραστηριότητες και εποπτικό υλικό μας μάθανε για το σωστό πλύσιμο των χεριών

15 oktovriou pagkosmia imera plysimatos xerion afisa          sosto plisimo xerion

Επίσκεψη στην παιδική σκηνή Αυλαία

Τι κοινό έχουν ένα πιάτο ζεστή σουσαμόσουπα, η δίαιτα του Μάκη του ιπποπόταμου, η συνταγή ενός πελεκάνου γιατρού από το Μεξικό, ένα δέντρο που τραγουδάει, το αναψυκτικό της καμήλας με τα δύο μπικίνι, και τα γυαλιστερά λουστρίνια του ασβού;

Τον κύριο Αγησίλαγο, τον διάσημο σεφ, που ένα πρωί απλά… ξύπνησε με μαγουλάδες.

Με μεγάλη μας χαρά παρακολουθήσαμε την παράσταση “Ο Αγησίλαγος” από την παιδική σκηνή του θεάτρου Αυλαία:

Θέατρο ΑΥΛΑΙΑ 3 265x265     Θέατρο ΑΥΛΑΙΑ 1 265x265

 

Θέατρο ΑΥΛΑΙΑ 4 265x265     Θέατρο ΑΥΛΑΙΑ 7 265x265

 

 

Καλά Χριστούγεννα και Καλή χρονιά!

Αυτά τα Χριστούγεννα στο νηπιαγωγείο μας:

μαθαίνουμε την τεχνική στένσιλ και φτιάχνουμε χριστουγεννιάτικα σχέδια:

Viber 2023 01 30 18 14 10 466

 

 Viber 2023 01 30 18 23 44 548     

 

Viber 2023 01 30 18 23 44 210

Φτιάχνουμε πήλινα στολίδια για το χριστουγεννιάτικο γούρι μας:

Viber 2023 01 30 18 14 11 027    Viber 2023 01 30 18 22 56 382

Μαθαίνουμε την ιστορία της Γέννησης του Χριστού και τη ζωγραφίζουμε:

Viber 2023 01 30 18 18 41 216         Viber 2023 01 30 18 18 41 948

Viber 2023 01 30 18 18 44 606        Viber 2023 01 30 18 19 31 739

Φτιάξαμε ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης και ένα διαφορετικό χριστουγεννιάτικο δέντρο:

Viber 2023 01 30 18 19 28 959        Viber 2023 02 10 22 36 41 593

Ετοιμάζουμε τη χριστουγεννιάτικη, ευχετήρια κάρτα μας:

Viber 2023 01 30 18 17 43 537        Viber 2023 01 30 18 16 50 924

Viber 2023 01 30 18 16 51 142      Viber 2023 01 30 18 22 19 999

 

Viber 2023 01 30 18 22 19 485

Ετοιμάσαμε τα σκηνικά για τη γιορτή μας:

Viber 2023 01 30 18 22 22 359    Viber 2023 01 30 18 22 22 735

 

Viber 2023 01 30 18 22 24 273     Viber 2023 01 30 18 22 54 858

….είπαμε τι θα κάναμε εάν ήμασταν Αϊ-Βασίληδες για μια μόνο φορά:

Viber 2023 01 30 18 24 07 718

 

…και φυσικά, επειδή ήμασταν πολύ καλά παιδιά,, μας επισκέφθηκε ο Άγιος Βασίλης!

Viber 2023 01 30 18 24 10 268

Καλή χρονιά σε όλους, με πολύ αγάπη, από τους μαθητές και τις εκπαιδευτικούς του νηπιαγωγείου μας!