Στο πρώτο εργαστήριο: Γνωριζόμαστε από κάπου; Το παιχνίδι με τις ερωτήσεις . Γίνονται δραστηριότητες γνωριμίας μεταξύ της ομάδας και γίνεται μια πρώτη διερεύνηση γνώσεων αναφορικά με το θέμα.
Παίξαμε παιχνίδι μνήμης με κάρτες κι έπειτα ανα ζευγάρια φτιάξαμε τους πλανήτες
Στο δεύτερο εργαστήριο: Ας δούμε τους πλανήτες από κοντά….Τα παιδιά μέσα από βίντεο καλούνται να μάθουν τους πλανήτες του Ηλιακού συστήματος και να εκφραστούν με δημιουργικό και βιωματικό τρόπο αναπαραστώντας την τροχιά που έχουν οι πλανήτες και ο Ήλιος.
Έπειτα γίναμε αστροναύτες και πετάξαμε στο διάστημα
Κυκλική τροχιά πλανητών με…μπαλόνια
Στο τρίτο εργαστήριο Ο Ήλιος μας, η πηγή της ζωής μας….τα παιδιά καλούνται γνωρίσουν τον Ήλιο και τα χαρακτηριστικά του και συνδέουν τον Ήλιο με τη Μυθολογία (Μύθος του Φαέθωνα).
Διαβάζουμε τον “Φαέθωνα και το άρμα του Ήλιου“ και βάζουμε τις εικόνες του βιβλίου στη σωστή σειρά, ζωγραφίζουμε το μύθο και ψηφιοποιούμε τις ζωγραφιές σε ένα βιβλίο.
Στο τέταρτο εργαστήριο Ήλιε, Γη, Σελήνη. Μέρα ή Νύχτα; Τα παιδιά καλούνται να γνωρίσουν την κίνηση της Γης. Συζητάμε για το τι κάνουμε τη μέρα και τι τη νύχτα και φτιάχνουμε ένα ομαδικό κολάζ.
Παίζουμε ψηφιακό παιχνίδι αντιστοίχισης πλανητών με τη σκιά τους.
Στο πέμπτο εργαστήριο: Ταξίδι στη Σελήνη… Τα παιδιά θα γνωρίσουν τη Σελήνη και τα χαρακτηριστικά της, την επιφάνειά της, την απόσταση Σελήνης -Γης . Διαβάζουμε το “Φεγγαροσκεπαστή”(Πιμπαρε Ερικ) και φτιάχνουμε όλοι μαζί την ανθρώπινη σκάλα, που τον βοήθησε να φτάσει στη σελήνη
Στο έκτο εργαστήριο: Τι γνωρίζαμε; Τι γνωρίζουμε; Τα παιδιά θα συγκρίνουν τους εννοιολογικούς χάρτες της αρχής και του τέλους για να ανακαλύψουν τι γνώριζαν και τι έμαθαν και τέλος θα δημιουργήσουν μια ομαδική κατασκευή του σύμπαντος μέσα από ομαδοσυνεργατική διαδικασία.