Φέτος η ανάπτυξη των δράσεων ενίσχυσης της ενεργούς πολιτειότητας συνδέθηκαν διαθεματικά και με τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων και με το Πρόγραμμα σπουδών.
Ειδικότερα, όσον αφορά τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων οι δράσεις του Ενεργού Πολίτη συνδέθηκαν με το 2ο Ε.Δ : ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ : «Μαθητικές Διαδρομές στην πόλη μου » και με το 4ο Ε.Δ. : ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ: « Στα ίχνη της Θεάς Αρτέμιδας». Όσον αφορά το Πρόγραμμα Σπουδών υπήρξε διαθεματική σύνδεση με την ενότητα «Παιδί, εαυτός και κοινωνία» (Σχέση με το φυσικό και κοινωνικό περιβάλλον).
Αρχικά, τα παιδιά κατέγραψαν με τη μέθοδο της ιδεοθύελλας ό,τι γνωρίζουν για τη γειτονιά της πόλης τους και ζωγράφισαν τη γειτονιά τους όπως την ξέρουν.
ΙΔΕΟΘΥΕΛΛΑ
γειτονια 1 γειτονιά 2 γειτονιά 3 γειτονιά 4
Κάναμε περιπατητική βόλτα στη γειτονιά μας και καταγράψαμε ό,τι αντιλαμβανόμαστε με τις αισθήσεις μας. Στη συνέχεια ομαδοποιήσαμε σε κατηγορίες και μετρήσαμε ό,τι είδαμε, μυρίσαμε και αγγίξαμε.

ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΑΡΚΟ ΔΡΩ
Καταγράψαμε τα οφέλη των δέντρων στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων τι μας δινει το δεντρο
Και αποφασίσαμε να κάνουμε δεντροφύτευση….
δημιουργώντας ένα συμβόλαιο με το δέντρο που φυτέψαμε συμβολαιο με 1 δέντρο


Τέλος, το Νηπιαγωγείο συμμετείχε και στις δράσεις του ΚΕΠΕΑ Κορδελιού και Βερτίσκου και όλοι μαζί παραλάβαμε τις βεβαιώσεις συμμετοχής μας στη δράση για τη φετινή σχολική χρονιά.ΚΕΠΕΑ