Βράβευση του 5ου Νηπιαγωγείου Κιλκίς με τρεις Ευρωπαϊκές Ετικέτες Ποιότητας και για τα τρία Ευρωπαϊκά προγράμματα που υλοποιήθηκαν στο Νηπιαγωγείο κατά τη διάρκεια του σχολικού έτος 2022-2023.
“Happy maths”
“Steam with fairy tales”
“Stem…μικρούτσικοι βιολόγοι ανακαλύπτουν το ανθρώπινο σώμα”
Τα ζώα είναι ένα θέμα που κινεί το ενδιαφέρον των
παιδιών και μπορεί να αξιοποιηθεί προκειμένου να τα εμπλέξει και να τα μυήσει
στη λογική των εργαστηρίων δεξιοτήτων. Με βάση τις εμπειρίες τους και
πληροφορίες που αναζητούν, τις επεξεργάζονται και τις αξιοποιούν οι
μαθητές/τριες ευαισθητοποιούνται και ενεργοποιούνται προκειμένου να
προστατέψουν κάθε κρίκο της αλυσίδας του οικοσυστήματος γύρω τους.
Σκοπός του προγράμματος είναι η βελτίωση γνώσεων, στάσεων και αξιών,
κυρίως όμως δεξιοτήτων των μαθητών/τριών σε σχέση με τα ζώα.
1ο εργαστήριο: “Μιλώ και ζωγραφίζω το αγαπημένο μου ζώο”
2η δραστηριότητα: :” Παρατηρώ και καταγράφω τα ζώα που υπάρχουν στον περίχωρο του σχολείου”
3η δραστηριότητα: “Ταξινομώ τα ζώα, ζώα της αυλής, ζώα του δάσους, ζώα της ζούγκλας, ζώα της θάλασσας”
4η δραστηριότητα: “Αφίσες”
5η δραστηριότητα: “Σπιτάκια ζώων”
6η δραστηριότητα “Αδέσποτα ζώα”
7η δραστηριότητα “Μέρη του σώματος – Βρείτε τις ουρές”
Στόχος αυτού του Ευρωπαϊκού έργου είναι να αναδείξει τη σημασία της ενεργού συμμετοχής των μαθητών από νεαρή ηλικία, παρέχοντας παράλληλα μια δημογραφική προσέγγιση για τη δική τους μάθηση. Εξ ου και οι επιμέρους στόχοι είναι
1) να προγραμματίσουν μαζί οι μαθητές τι είδους μηνιαίες μαθητικές συνεργασίες επιθυμούν να επιτύχουν.
2) να Υλοποιούν τις εργασίες και να τις υποβάλλουν μηνιαία.
3) να αξιολογούν και να αναλύουν την ομαδική εργασία
1η δραστηριότητα Νοεμβρίου "Nice to Meet you": Δημιουργία βίντεο παρουσίασης των μαθητών μέσα από εφαρμογές για να γνωριστούν οι εταίροι του προγράμματος μεταξύ τους.
2η δραστηριότητα Δεκεμβρίου “Greetings from Our Country”: Μαθαίνουμε στους εταίρους την ευχή “Ευτυχισμένο το νέο έτος” στην γλώσσα μας αλλά μαθαίνουμε και τις δικές τους ευχές στην γλώσσα τους τους δείχνουμε με βίντεο που ετοιμάζουμε τα παραδοσιακά φαγητά και γλυκά που ετοιμάζουμε για τις γιορτές
3η δραστηριότητα Ιανουαρίου “Experimenting Experts” : Ψηφίζουμε για το αγαπημένο μας πείραμα, το πραγματοποιούμε στην τάξη, και το μοιραζόμαστε με τους εταίρους.
Θέσαμε το εξής ερώτημα: Μπορούμε να ζωγραφίσουμε με παγάκια? και λάβαμε τις εξής απαντήσεις απο τα παιδιά:
α) Τα παγάκια είναι άσπρα
β)Τα παγάκια δεν έχουν χρώμα
γ)Τα παγάκια λιώνουν
Αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε χρωματιστά παγάκια βάζοντας στις παγοθήκες χρώματα
Αφού τα βγάλαμε μετά από λίγες ώρες από την κατάψυξη αρχίσαμε να δημιουργούμε
4η δραστηριότητα Φεβρουαρίου “Telling Tales”: Δημιουργούμε μαζί με τους εταίρους κοινό παραμύθι.
Τα παιδιά συνέχισαν το παραμύθι με ήρωες δύο παιδιά που βρίσκουν ένα χάρτη θησαυρού
Καθημερινά κάνουμε τη διαδρομή από το σπίτι στο σχολείο μας. Όμως επειδή διανύουμε ακόμα περίοδο προσαρμογής, τα συναισθήματά μας ποικίλουν… – Άραγε μπορούμε να σχεδιάσουμε το δρόμο που κάνουμε από το σπίτι στο σχολείο; – Μπορούμε ταυτόχρονα να περιγράψουμε πώς νιώθουμε; ΗBeeBot μας και οι καρτέλες των συναισθημάτων θα μας βοηθήσουν!
ο
2. Drive safely – Traffic Signs
Δημιουργήσαμε σε κωδικούς qr
μερικά σήματα κυκλοφορίας. Οι μαθητές χρησιμοποιούν τα tablet τους για να σαρώσουν κωδικούς qr και ως ρόλους αυτοκινήτου
πρέπει να ακολουθήσουν τους κανόνες.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή